יום ראשון, 19 בדצמבר 2010

מפה אסטרולוגית


מפה אסטרולוגית היא מפה המתארת את רגע לידת האדם. ברגע הלידה המפה האסטרולוגית מקפיאה את מצב הכוכבים ולפי מצב הכוכבים מנתחים את מערכי הכוכבים ואת מיקומם בשמיים. מיקום הכוכבים משפיע, לדעת האסטרולוגים, על האישיות ועל העתיד של כל אחד. אסטרולוגיה היא אומנם לא מדע מדויק, אך בעזרתה מפה אסטרולוגית אפשר להגיע לתחזיות מדויקות ככל האפשר.  

מפה אסטרולוגית - איך נוכל להיעזר בה?

  • הנקודות החשובות בחיזוי האסטרולוגי הם השמש הירח וכוכבי הלכת. כל כוכב מבין כוכבי הלכת מסמל אנרגיות ויכולות שונות.

  • חישוב הזוויות שבין הכוכבים ומיקומי הכוכבים במזלות ובבתים הם הפרמטרים העיקריים בכל מפה אסטרולוגית המסייעים בניבוי העתיד.


  • מפה אסטרולוגית אישית מלווה את האדם במשך כל ימי חייו. לפי המפה אפשר לדעת מתי יחווה האדם תקופות קשות ומתי תקופות טובות. אם ידע האדם על הצפוי לו הוא יוכל להתכונן ולאסוף כוחות ולהתגבר על הקשיים הצפויים.

  • אסטרולוגים יודעים לחזות מתי יגיעו תקופות טובות. הידיעה כי בעוד זמן מה מצפה לנו תקופה טובה מסייעת להתגבר על הקשיים.

  • מפה אסטרולוגית תעזור לכל אחד להוציא את הכוחות והיכולות המצויים בו מהכוח אל הפועל. בעזרת המפה נוכל ללמוד על התכונות החיוביות ולנצל אותם כדי לגרום להצלחה בחיים.

  • המפה האסטרולוגית יכולה לחזות קשיים והצלחות בתחומים שונים כמו פרנסה, זוגיות, קשרים אישיים, קריירה ועוד. בעזרת קריאת המפה והבנתה נוכל לדעת איך עלינו לפעול בכל תחום ואיך להתמודד ולהתגבר על הקשיים השונים המצפים לנו.

מפה אסטרולוגית לפי האסטרולוגיה הסינית

באמצעות טכניקות שונות תגלה לנו האסטרולוגיה הסינית איזה טיפוס אנחנו ולאיזה מחמשת האלמנטים אנו שייכים. עץ, אש, אדמה, מתכת או מים. ברגע הלידה נקבע האלמנט של כל אדם וכל אחד מחמשת האלמנטים משפיע על מסלול חיינו. אומנם הבחירה ניתנת בידי כל אחד אך המפה האסטרולוגית, לפי התורה הסינית, נותנת את החותם האישי לכל אחד. החותם האישי הוא האישיות הספציפית של כל אדם. מה המניעים למעשיו וכיצד הוא יכול לגרום להצלחה ולשינוי.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה