יום שלישי, 7 בדצמבר 2010

מחוברים 2



 מחוברים 2 מגיעה למסכים שלנו לאחר שתי עונות ייחודיות בהן נחשפנו לשלל דמויות מוכרות ופחות מוכרות אך הן כולן יחד ללא ספק מרכיבות פאזל של החברה הישראלית במיטבה. 

מחוברות הייתה החלוצה בתחום זה, ארבע נשים צוידו במצלמות ונשלחו לשמונה חודשים בהם הן מצלמות את חייהן בכל יום לפחות לשעה אחת. כל החומר מגיע אל העורכים והמפיקים של התוכנית וממנה הם יוצרים את הסדרה עצמה כשבכל תוכנית אנו עדים לשינויים בחייהן.

אחרי המחוברות הגיעו המחוברים ואלו שפקפקו ביכולת של הגברים לתת לנו חומר למחשבה מורידים בפני החלוצים את הכובע שהן הם סיפקו הרבה יותר מכך. הפתיחות הרבה של הגברים, הרצון שלהם שנבין אותם באמת והיכולת שלהם להעביר במילים את הרגשות שלהם מבלי להפוך לבכיינים הפכו אותם לכוכבים. הסדרה מחוברים הצליחה באופן בלתי ישוער ואין ספק כי בעקבות הצלחה זו נולד הרעיון להפיק את מחוברים 2.

קצת על העונה שקדמה לתוכנית מחוברים 2 :

כולם יודעים היום מי זה רן שריג. כולם יודעים שהוא עזב את אשתו בשביל דנה ספקטור המחוברת, כולם גם יודעים שהיא עזבה את בעלה אלכס לשם אותה מטרה ולכולם יש מה לומר על הנושא. מה שבטוח – מעולם לא היה רומן כל כך מתוקשר, כל כך לא מתנצל וכל כך בולט לעין במדינתנו המתחסדת. 

העונה הראשונה סיפקה לנו חומר רכילות לשנים רבות שכן נחשפנו קודם לכן לחייו של רן שריג לאשתו ואז נחשפנו לרומן שלו עם דנה ספקטור, הכול קרה מול המצלמות והכול תוך שלצופים מתאפשרת הצצה נדירה לכל ההליך. 

מחוברים - לפני מחוברים 2


למה כדאי לראות את מחוברים 2 ?

את מחוברים 2 כדאי לראות קודם כל כי התוכנית מראה לנו מה חושב הגבר הישראלי הממוצע באמת. התוכנית לא משאירה למשתתפיה הזדמנות לשקר, להיחבא אל הכלים ולהיות מי שהם לא. הם חשופים באופן מוחלט מול המצלמות ואין ספק כי מעמד זה מוציא הרבה חתולים מן השק. אנו עדים לתהליכים פנימיים, לשינויים, למערכות יחסים וכל אלו אצל דמויות מגוונות שכל אחד יכול למצוא עצמו מתחבר לאחת מהן. 

אפשר לומר כי מדובר בתוכנית ריאלטי וזה מה שהופך אותה למוצלחת כל כך אך הדבר אינו נכון. מדובר על ריאליטי מסוג אחר שכן אין כאן תחרות אליה אנו מורגלים, אין מטרה סופית אליה אנו שואפים, אין איזו פסגת הר לכבוד. יש חמישה גברים כנים שמדברים על החיים שלהם תוך שהם מתנהלים.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה