יום ראשון, 19 בדצמבר 2010

RZR 800 S


RZR 800 sהיכרות עם ה - 
 RZR 800 s הוא דגם חדיש ומודרני לטרקטורונים של חברת "פולאריס", המייצרת טרקטורונים, טרקטורוני ספורט, ריינג'רים, אופנועים, וקלאבקרים - מעוצבים בקפידה רבה, מגיעים בשלל צבעים, ונמכרים בכל העולם, פולאריס ללא ספק הוציאה את המילה האחרונה בדגמים אלה.

ה-  RZR 800 sהינו דגם מוביל לרכבי שטח מסדרת הרייזרים, והוא בעצם המילה האחרונה בתחום זה. הוא שילוב מפוצץ בין באגי לטרקטורון, והוא רכב שטח חזק ויציב, בעל שני מקומות ישיבה והגה, לעומת מקום ישיבה אחד וכידון, כמו בשאר הטרקטורונים. 

כמו כן, אם נעשה השוואה מבחינת כוח הסוס שלו, נגלה ש נפח המנוע של ה- RZR 800 s מגיע ל כ- 760 סמ"ק, לעומת 400 בלבד של שאר הטרקטורונים, ויש לו שני צילינדרים. עיצובו של ה- RZR 800 sהוא סקסי ומודרני, ועושה חשק לכל חובב טרקטורונים וריינג'רים ומסעות שטח, לרצות לרכוש אותו באופן מיידי.כמה חבל שהסכום הנדרש שלו דורש כמה שנים טובות של חיסכון. (רכבים אלה עולים בסביבות ה-12,000 דולר).

נסיעת שטח
אין ספק שלכל חובב מושבע של דגמי הרייזר, נסיעת RZR 800 s היא כמו טבילה בגן עדן, רק המחשבה על החיה הרעה הזו, עם השלדה המטאלית הבוהקת, העיצוב המודרני, נסיעת השטח המהירה והחלקה שלו, אך עם זאת יציבה, גורמת לטובים ביותר לאבד שליטה על הרכב ולהרגיש כל יכול. 

אך יש לזכור, שלמרות הבטיחות הגבוהה של ה-  RZR 800 s, יש תמיד להצטייד באביזרים המתאימים לרכיבת השטח. תמיד יש ללבוש קסדה, משקפי הגנה וחליפה הולמת. יש להימנע באופן מוחלט מנסיעה על כבישים ודרכים סלולות, וכמו כל נהג אחר, מנהיגה תחת השפעת סמים או אלכוהול, וכמובן, יש להקפיד על המהירות!

מקומות שווים לנסיעה בארץ
אם בא לכם לעשות נסיעת מבחן עם RZR 800 s, צריך לדעת גם איפה כדאי לטייל איתו, למען החוויה האולטימטיבית. בארצנו הקטנטונת, מרבית הנהגים על רכבי השטח ייסעו לאיזור פלמחים, הערבה או רמת הגולן. 

שטחים פתוחים, מלאי חול, בוץ ומים הם ללא ספק האיזורים הכי כייפים לנסיעת אקסטרים, במיוחד כשמדובר ב -  RZR 800 s, עמק החולה גם מציע שפע לא קטן של שטחים יפים ומעניינים, וכמובן מדבר יהודה.

היכנסו למועדון
אם אתם חדשים בתחום רכיבות השטח, ומעוניינים להיכנס לתחום זה באופן רציני, יש אינספור מידע בעיתוני הרכב, עיתונים מקוונים, ברחבי האינטרנט, ובפורומים, שיוכלו לתת לכם אינפורמציה נרחבת על כל דגם חדש שיוצא לשוק, על סוגים של רכבי שטח, ומגוון עצות לטיולי שטח אטרקטיביים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה