יום שלישי, 7 בדצמבר 2010

רוקדים עם כוכבים


רוקדים עם כוכבים – כיצד הפכה התוכנית להיסטריה ?

תוכניות ריאליטי כבר מזמן נכנסו אל המסך הקטן ונדמה כי אין סוף להמצאות בתחום זה. עם זאת, אנו יכולים להיתקל בכל כמה שנים בתוכנית ריאליטי שסוחפת אותנו וכך קרה עם התוכנית רוקדים עם כוכבים. אי אפשר לומר בוודאות מה מסקרן יותר אנשים – לראות מפורסמים מנסים את מזלם בתחום בו הם לא מבינים או ליהנות מתחרות ריקודים טהורה בה ניקוד ניתן על ריקוד בלבד והציפייה לריקוד ייחודי עולה מפעם לפעם.
התוכנית משודרת כבר משנת 2005 ואין ספק כי היא הצליחה לרכוש לה קהל מעריצים גדול במיוחד בתקופה זו.

אז מהו קונספט התוכנית רוקדים עם כוכבים ?

פורמט התוכנית מבוסס על התוכנית הבריטית Strictly Come Dancing, מדובר על אחת התוכניות המצליחות ביותר בבריטניה בשנים האחרונות. מדובר על תוכנית בה משתתפים רקדנים מקצועיים לצד אנשים מפורסמים מתחומים שונים ומתחרים יחד בתחרות ריקוד.


בתחרות מציבים להם אתגרים רבים, הם צריכים ללמוד בכל פעם סגנון ריקוד חדש וכוריאוגרפיה לשיר חדש ואת כל אלו מלמד אותם הרקדן המקצועי. 

השופטים בתחרות הם ארבע אנשי מפתח מעולם הריקוד והם אלו שנותנים את הניקוד בסיום הריקוד לכל זוג בנפרד, אולם, ניקוד זה אינו ישפיע בסופו של דבר על הישארותם הו לכתם של הזוג אלא כמות המסרונים אותם ישלחו הצופים בבית לכל זוג. למעשה, הזוג שיקבל את הכמות הקטנה ביותר של מסרונים בכל שבוע ילך הביתה.

מה קורה בעונה הנוכחית של רוקדים עם כוכבים ?

אנחנו נמצאים בעונה השישית של רוקדים עם כוכבים ושנה לאחר שאנה ארונוב סוף סוף זכתה בתואר מלכת הרחבה יחד עם בן זוגה הרקדן מייקל לואיס וזאת לאחר שהגיעה כבר פעמיים קודם לכן לגמר ולא זכתה.
אנה ארונוב השנה רוקדת לצד רון שחם ואין ספק כי הכימיה בניהם על רחבת הריקודים מורגשת היטב, הם מצליחים לעורר תגובות טובות אצל חבר השופטים וכמו תמיד, הם צפויים להגיע אל השלבים המתקדמים של התוכנית. 


השנה צפינו בכמה שינויים שלא היו טרם לכן. קודם כל צורפה שופטת נוספת – פמלה אנדרסון (אבל רק לזמן קצר מאוד) ואין ספק כי הדבר עורר את סקרנותם של רבים. בנוסף, השנה הופיעו יחד בפעם הראשונה צמד חד מיני ואין ספק כי גם זה הצליח לעורר לא מעט שיחות. בכל מקרה, המשך התוכנית רוקדים עם כוכבים תמיד אינה צפויה ולכן עלינו להיות מוכנים להפתעות רבות לאורך הדרך.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה