יום שבת, 21 בינואר 2012

פולריס



פולריס, בשל הפופולאריות הגוברת שלו בשנים האחרונות וכן בזכות חוויית הנהיגה שהוא מציע לרוכבים, הוא ללא ספק מלך הזמן הפנוי בישראל. מאז שהוא עשה עלייה לארץ הקודש הוא הגדיר מחדש את המונח עונג שבת וגרם לרבבות אזרחים חובבי שטח לצאת לשטח. זהו רכב חזק, מהיר וקל המאפשר להגיע כמעט לכל מקום בטבע, גם בתנאי שטח מאוד לא ידידותיים. 


למעשה, פולריס ריינג'ר זהו הטרקטורון הטוב ביותר בעולם וכלי השטח הבטוח ביותר שיש, הנחשב למאוד פופולארי בישראל. מגזין הטרקטורונים המוכר בעולם ATV אילוסטרטד העניק לפולריס מדגם XP את התואר הטרקטורון הטוב ביותר לשנת 2011.  גם דגם XP 850 ופולריס 550 זכות בתארים מכובדים.

פולריס ריינג'ר 400

פולריס ריינג'ר 400 דומה בתכונותיו לריינג'ר 500 המוכר והוותיק, אך הוא כולל כמה שינויים המשפרים את חוויית הנהיגה. הוא קטן ממנה ברוחב, באורך, בגובה ואפילו הרבה יותר זריז. מהירותו הסופית מגיעה ל- 65 קמ"ש, הוא מצויד במנוע 455 סמ"ק – 28 כוחות סוס עם צילינדר 1, 4 פעימות, קירור נוזל והנעה 4 על 4. כל אלה מאפשרים לריינג'ר 400 להתמודד בקלות עם כל מעברי בוץ או מהמורות. כמו כן, בזכות דיסקים בכל ארבעת הגלגלים הוא משפר את יכולת הבלימה שלו בצורה נפלאה. 



פולריס XP 850 טורינג  

טרקטורון XP 850 טורינג הוא הטרקטורון הדו מושבי הנוח ביותר בעולם. את זה הוא השיג בזכות תכונות רבות ומשוכללות, המאפיינות אותו ככזה. בולמי הזעזועים שלו בחלקו האחורי עובדים בטכנולוגיית IRS המעניקה לכל גלגל עוצמה חזקה נפרדת. 

הוא מצויד בהיגוי הכוח המוצלח של פולריס, המשמש בין היתר למשכך היגוי ומפחית באופן משמעותי את הוויבראציות בידיים ומאפשר היגוי קל ומדויק, ללא מאמץ מיוחד. הוא גם מצויד במערכת הנעה 4 על 4 אוטומטית,  כאשר חלוקת הכוח היא שווה לחלוטין בין ארבעת הגלגלים. הוא מגיע עם ארגז אחסון קדמי גדול מאוד ובחלקו האחורי מורכב עליו מתקן כוסות לנוסע המפונק.

פולריס ריינג'יר דיזל

בשנת 2011 הוסיפה יצרנית הריינג'רים טרקטורונים חדשים למשפחה – ריינג'ר דיזל. הוא זהה למרכב של הריינג'ר XP 800 EFI וכולל כמעט את אותן התכונות והיכולות. בליבו של ריינג'ר דיזל פועל מנוע רב עוצמה מדגם YAMMER הכולל שלושה צילינדרים בנפח של 904 סמ"ק. 

המנוע מחובר לשלדת הרכב באמצעות תושבות גומי המונעות רעידות וחוסר נוחות בנסיעה. הוא מאפשר שימוש מאוד חסכוני בסולר ומערכת ההינע והמצמד שלו חוזקו ונאטמו באופן מוחלט לחדירת מים. ניתן להעמיס עליו 680 ק"ג משא, לגרור עגלה במשקל כולל של 907 ק"ג ולקחת 3 נוסעים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה