יום ראשון, 5 בפברואר 2012

שולחנות מחשב מזכוכית

המחשב הפך לחלק עיקרי משגרת יומנו, בין אם זה בעבודה, בבית או בכל מקום אחר. לפיכך, ישנה חשיבות למיקומו בחדר ולא פחות מזה לצורה בה ממוקם בחלל החדר. אחד מבין השדרוגים הרבים אותם לכל מחשב מתבטא במגוון העיצובים של שולחנות מחשב. עיצוב כמו שולחן מחשב מזכוכית, לא עוד שולחן מעץ או פורמייקה אלא מזכוכית.

שולחן מחשב מזכוכית כהה – פונקציונאלי

שולחנות מחשב מזכוכית משמשים אותנו בצורה טובה ביותר. מבחינה פונקציונאלית הם עמידים יותר מאשר שולחנות העץ. לחלק האסתטי עוד נגיע בהמשך, אבל מבחינת העמידות, ניתן לומר ששולחנות מחשב מזכוכית עומדים בקנה אחד עם הסטנדרט הגבוה.

שולחנות מחשב – ריהוט יפה למשרד

שולחנות מחשב מזכוכית, מאפשרים לכם לגוון את הריהוט בחלל החדר. במקום שולחן מחשב רגיל מעץ, אתם יכולים להתחדש בשולחן זכוכית שיוסיף לחלל החדר את ההיי-טקיות הנדרשת. היתרון הגדול עם שולחנות מחשב מזכוכית הוא שמדובר בריהוט פונקציונאלי, ולמה הכוונה? רוב הפעמים כאשר נרצה לרהט את חלל החדר נקנה רהיט מיוחד בשביל זה, שולחן מחשב מזכוכית, ממש כמו מסך הפלזמה הנתלה על הקיר מייצגים ריהוט מדור חדש.

ריהוט זה יהיה פונקציונאלי: לכתוב במחשב או לראות טלוויזיה ובאותה נשימה תוספת לחלל החדר. דמיינו לעצמכם דירה בה גם ישנו מסך פלזמה שתלוי על הקיר וגם יש שולחן מחשב מזכוכית. הרי ללא ספק מדובר בשדרוג מוחלט של חלל החדר.

שולחנות מחשב מזכוכית – איפה לחפש ?

ברגע שהחלטתם שאתם רוצים לשנות את שולחן המחשב הסטנדרטי ולרכוש שולחן מחשב מזכוכית עליכם לעשות סקר שוק.  כמובן שעליכם לקחת מידות של חלל החדר הריק כך ששולחן המחשב מזכוכית ישב בדיוק היכן שאתם מתכננים. 


שולחנות מחשב



דמיינו לעצמכם שולחן מחשב מזכוכית כאשר יש לו דלתות הנראות ממש  כמו ויטרינה יפהפה. ישנם כל מיני סוגים של שולחנות מחשב מזכוכית, ולכן  מומלץ לחפש במספר חנויות על מנת לבחור את הדגם שמתאים לכם ביותר. קיימים דגמים צרים, נמוכים, גבוהים, רחבים, עם מדפים, וכו' על פי צורך ודרישה.

שולחנות מחשב מזכוכית – הדבר הבא!

אם בעבר המחשבה ששולחן המחשב שלנו יהיה עושי זכוכית נראתה לנו כמו משהו דמיוני הרי שהוכח כבר שהמציאות עולה על כל דמיון. שולחנות מחשב מזכוכית משדרגים את חלל החדר ומוסיפים לו אטרקטיביות. במיוחד אמורים הדברים לגבי שולחן מחשב בחדר העבודה במשרד בו מארחים פגישות עסקיות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה