יום חמישי, 26 באפריל 2012

אוהלים בדרום


טיול אוהלים בדרום – היתרונות של מתחם מסודר

חופשות בארץ כבר מזמן הפכו לעניין אטרקטיבי בעיני ישראלים רבים. האפשרות להגיע לכל יעד בצורה מהירה, המגוון הרחב של מראות הטבע שיש בכל חלקי הארץ, מזג האוויר הנפלא רוב חודשי השנה – כל אלה ועוד רבים אחרים הופכים נופש בארץ לאטרקטיבי בשנים האחרונות.

אחת מהאפשרויות היא נופש בדרום הארץ - דרום הארץ מציע לנופשים ולאוהבי הקמפינג נופים ללא סוף, טבע ייחודי ופראי, אינספור אטרקציות ואפשרויות לחופשה נהדרת. אחת האופציות היא טיול קמפינג באוהלים. ניתן כמובן להקים אוהלים בשטח אך אין ספק שלמתחם מסודר כמה יתרונות בולטים. אילו יתרונות יש למתחם אוהלים בדרום?

אוהלים בדרום - נוחות ובטחון

אין ספק שהיתרון הגדול של מתחמי אוהלים הוא הביטחון שהם מספקים והנוחות שבמתחם. כאשר לנים בשטח באוהלים חייבים להביא יחד אתנו את כל הציוד הנדרש כולל מים כמובן והאחראים היחידים לביטחוננו הם אנחנו. מתחמי אוהלים בדרום, מוסדרים ומסודרים כוללים כמובן ברזיות, פינות צל, כסאות ושולחנות, אזורים למדורות ומנגל, שירותים ומקלחות, עזרה ראשונה, ואפילו נקודות חשמל. כמו כן, מתחמים אלו כוללים גם אבטחה ושמירה כך שתוכלו לישון בשקט וליהנות מהחופשה שלכם בלי דאגות. 



אוהלים בדרום – טיול לכל המשפחה

לינה בשטח פתוח בדרום מומלצת לבעלי ניסיון בלבד, השטח בדרום אמנם לא נחשב למסוכן או קשה אך בהחלט חשוב לנהוג בו במשנה זהירות. בשטח הפתוח אפשר להיתקל בנחשים ועקרבים, שיטפונות פתע ושלל צרות אחרות. למי שרוצה לבלות נופש קמפינג עם ילדים קטנים, האופציה של לינת שטח עלולה להיות בעייתית מאוד. עבור מי שאינו מנוסה בלינת שטח, מתחמי אוהלים בדרום הם האופציה הטובה ביותר לחופשת קמפינג עם כל המשפחה כולל ילדים קטנים. עבור הילדים זו חוויה נפלאה, עבור ההורים זו חופשה ללא דאגות.

אוהלים בדרום – אטרקציות

מתחמי האוהלים לרוב קרובים יחסית לאטרקציות שונות באזור וישנם מתחמים מהם יוצאים לטיולי חמורים במדבר, טיולי ג'יפים, גמלים וסיורים מודרכים. אם אתם מגיעים לטיול אוהלים בדרום, במיוחד עם ילדים, אין ספק שגישה קלה לאטרקציות היא יתרון משמעותי.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה