יום ראשון, 15 ביולי 2012

חיפוש עבודה


חיפוש עבודה באתרים של חברות

חיפוש עבודה הוא עבודה בפני עצמה! כן, כן, כל מי שחווה בשנים האחרונות תהליך של חיפוש עבודה, וודאי יספר לכם שמדובר בתקופה לא פשוטה, עם הרבה סימני שאלה, חוסר וודאות, וחשוב מאד להתנהל בצורה שקולה ונכונה על מנת להגיע לתוצאות הרצויות לכם כמובן.
ישנן כמה וכמה דרכים שונות עבור חיפוש עבודה. חיפוש עבודה ניתן לעשות באמצעות שיגור מסיבי של קורות החיים שלכם לאתרים מיוחדים וחברות השמה בעלות מנגנון שיגור יעיל שיביא אתכם לכל מקום שהנסיון והידע שלכם יכול להתאים. כמובן שחיפוש בלוחות הדרושים הינה דרך מאד מקובלת ונפוצה וניתן גם להכנס לאתרים של חברות מסויימות המפרסמות מודעות דרושים ספציפיות משל עצמן.

חיפוש עבודה – הייתרון של אתרי חברות

כשאתם מחפשים באתר של חברה אתם בעצם נמצאים בתוך החברה עצמה. כאילו ופתחו לכם את הדלת הראשית ואתם יכולים ללמוד הכל על החברה, מי היא, גודלה, במה היא מתמחה וכדומה. חברות רבות מנצלות את אתר הבית שלהם ומפרסמות מעת לעת מודעות דרושים לצרכי החברה. יש ייתרון גדול לחיפוש עבודה בדרך ישירה זו ללא גורמי תיווך וללא תחרות גדולה מידי של מחפשי עבודה נוספים כפי שקיימת באתרי לוחות הדרושים הגדולים.
 
חיפוש עבודה פורומים לחיפוש עבודה

דרך נוספת להגדיל את מעגל חיפוש העבודה שלכם הוא באמצעות פניה לפורומים מובילים בתחום חיפוש עבודה. באתרים אלה תמצאו מידע חשוב על תהליכי גיוס עובדים לחברות, דרך סינון המועמדים, דרישות השכר שלהם, וכן תוכלו ללמוד על אופי ואופן העבודה בחברות השונות.

חיפוש עבודה – זה נגמר רק כשמוצאים עבודה

חיפוש עבודה לא יגמר עד היום בו מוצאים עבודה חדשה. גם אם אתם במעגל מחפשי העבודה כבר כמה חודשים ועדיין לא נראה לכם כי האופק מתבהר, אתם חייבים להרגיש כאילו וכל יום הוא היום הראשון והאחרון בחיפוש עבודה עבורכם. אין התקדמות בחיפוש עבודה , אין יעדי משנה ואין בונוסים למחפש המתמיד. להיפך, ככל שאתם נשארים יותר זמן במעגל זה מצבכם ילך ויחריף. המשיכו והתחילו כל יום מחדש.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה