יום שבת, 28 ביולי 2012

rzr


על היכולות המיוחדות של rzr
מתעניינים בעולם של רכבי שטח? נוהגים על טרקטורונים מעת לעת? יתכן שבעבר קראתם ביקורות רבות על רכבי הrzr של חברת פולאריס. נכון להיום, אם אתם מחפשים רכב שטח שיש לו יכולת גבוהה מאד בהתגברות על מכשולים, אין ספק שדגמי rzr הם התשובה עבורכם.

מה הופך את הנהיגה בrzr לנוחה כל כך? אפשר שהסוד של הנהיגה בדגמים החדשים, הוא בזכות המעבר בין מצבי ההנעה השונים, המאפשר לנוהגים ברכבים אלה חווית נהיגה יוצאת דופן ומהנה ביותר.

מתאים לתנאים משתנים
דגמי rzr חדשים, מצוידים למעשה בשלוש תיבות הנעה שונות. המצב הראשון הוא של הנעה דיפרנציאלית במצב משוחרר לחלוטין. מצב זה מתאים אם אתם נוהגים על rzr בכבישי אספלט, או שאתם נמצאים בתנאי שטח נוחים למדי. באופן מפתיע מאד, בדיקות שנעשו על דגמי rzr, הראו שאפשר להישאר במצב זה גם בתנאי שטח בינוניים, ורק כאשר מדובר על עליות ועבירות של ממש - זה הזמן לעבור למצב הבא.

rzr

עוברים לתנאי שטח קשים יותר
כאשר אתם מגיעים עם רכב rzr לעליה רצינית או למכשול כל שהוא, זה הזמן כבר לעבור למצב הבא - מצב של הנעה אחורית עם דיפרנציאל נעול. מצב זה כבר מתאים במידה ואתם מזהים מכשולים ברמת קושי בינונית. גם כאן, לrzr יש ביצועים מרשימים מאד ביחס לרכבי שטח אחרים. שימו לב שאתם עדיין לא נמצאים במצב ההנעה של 4X4, ולמרות זאת רכבי rzr עומדים בתנאים הללו בגבורה.

ועוברים בסוף ל4X4
המצב האחרון של רכבי rzr הוא כמובן המצב שבו הדיפרנציאל הקדמי והאחורי כאחד נעולים. במילים אחרות - מצב של 4X4. במצב כזה, אין כבר שום אתגר אשר rzr לא יוכל להביס. מדובר גם על אבנים גדולות למדי, עליות חדות, ירידות תלולות, ועוד תנאים אחרים.

בכל אחד מהמצבים הללו, rzr יוכל לספק לכם חוויית נהיגה מדהימה שאין שנייה לה. אתם מעוניינים לרכוש רכב שטח חדש? אין ספק כי הגעתם למקום הנכון. רכבי rzr יתנו לכם מענה מושלם לנהיגה חווייתית.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה