יום ראשון, 15 ביולי 2012

מרכז היועצים

כל המומחים במקום אחד

מרכז היועצים באתר 901 הוא המקום אליו מתנקזים בכירי המיסטיקנים בישראל. עד שהוקם אתר 901 רוב המיסטיקנים היו מפוזרים ברחבי הרשת, לחלקם היו אתרים פרטיים וספציפיים: אתרי נומרולוגיה, אסטרולוגיה, חיבור לבבות, תקשור ועוד. כך היה שמי שרצה למשל לחפש גם נומרולוג וגם מתקשר היה צריך לחפש את אנשי המקצוע בשני אתרים שונים. אין ספק כי זה לא נוח, הדבר גרם לכך שבזבזתם הרבה מאוד זמן בחיפושים. וגם אז לא ידעתם אם עשיתם את הבחירה הנכונה. אתר 901 החליט לאגד תחתיו את מומחי המיסטיקה של ישראל ולשים את כולם תחת קורת גג אחת – מרכז היועצים. השם מרכז היועצים לא נבחר ללא סיבה. לא כל אחד יכול להגיד שהוא יועץ ולהצטרף לאתר. היועצים, אשר הינם מומחים בתחומם עברו סינונים נוקשים על מנת באמת ליצור את נבחרת המיסטיקנים של ישראל.

כל היתרונות במקום אחד

לאחר שכל המומחים נבחרו בקפידה, הוקם לו האתר , שמאפשר לכם פשוט להיכנס פנימה ובלחיצת קליק אחת לבחור לכם את המומחה או המומחים שלכם. כל הפרטים על אותו מומחה פרוסים לפניכם, כך שאתם יכולים על מי אתם מדברים, כמה שנות ניסיון יש לו ועוד. הדבר החשוב ביותר הוא שהכול גלוי, בצורה כזאת יש לכם את כל הכלים לבחור את המומחה שלכם. גם אם מעולם לא הלכתם למתקשרת, מרכז היועצים יאפשר לכם לעשות זאת בצורה נוחה וכמובן דיסקרטית.

מרכז היועצים

תרגיש בבית!

הממשק הנוח של מרכז היועצים מאפשר גם למי מכם שאינו חזק במחשבים למצוא את מבוקשו. אתר 901 לא הפך בכדי לאתר המוביל בתחום המיסטיקה בישראל. כאשר בוחרים את המיסטיקנים הטובים והמקצועיים בישראל יחד עם ממשק נוח וידידותי למשתמש מקבלים תוצאה מצוינת. לא בכדי, לא מעט מהגולשים שנכנסו בפעם הראשונה בחייהם לאתר מיסטיקה מסוג זה, התחברו עד מהרה לאחד המיסטיקנים איתו מצאו שפה משותפת וחייהם השתנו ללא היכר. אתם מוזמנים להיכנס גם כן למרכז היועצים לבחור את תחום המיסטיקה שמעניין אתכם ומתוכו את המיסטיקן שאתם מרגישים הכי מחוברים אליו. בהצלחה!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה