יום ראשון, 2 בספטמבר 2012

משקיעים


מציאת משקיעים – מציאת שותף עסקי לעסק
ניהול עסק הוא ללא ספק דבר מאד מורכב, ולא פעם מדיר שינה מעיניהם של בעלי העסק. על כן, במקרים רבים בעלי עסקים מעדיפים לקבל סיוע ממקורות נוספים על מנת לקדם את העסק שלהם. והכוונה היא כמובן במקרה הזה – למשקיעים. אם אתם מחפשים משקיעים לעסק שלכם אולי כדאי לכם לבחון מציאת שותף פעיל ולא משקיע סביל. רבים מבעלי העסקים הנקלעים למשבר בעסק ממהרים לחפש משקיעים, אך מה שהם באמת צריכים הוא שותף עיסקי שישלים אותם במקומות בהם הם חלשים. אימון אישי למציאת שותפים משקיעים עסקיים יכוך להביא בהרבה מקרים לתוצאות מרשימות.

סוגים של שותפים עסקיים וגם משקיעים
שותף להקמת עסק חדש – עסק חדש יכול להיות גדול על האדם בעל הרעיון להקמתו. לכן בוחר לו האדם שהגה את הרעיון שותף שגם ייסד את העסק יחד איתו וגם ישקיע חלק מן ההון הדרוש לפתיחתו ולהפעלתו.
שותף לניהול ושיווק – אנשי מקצוע רבים אינם יודעים לנהל את העסק המקצועי שלהם שבו הם מבינים הרבה מאד. כדי לדעת איך לנהל צריך ידע וכשרון, ניתן ללמוד וניתן להכניס שותף מנהל שיודע זאת כבר ושיעשה את העבודה הנדרשת בצורה יעילה ומקצועית. שותף ניהולי מתאים לעסקים שרוצים לגדול באופן משמעותי וגם לעסקים בעלי מוצרים מעולים אבל ללא רווחים מספקים.
שותף מקצועי – בעלי עסקים העסוקים עד מעל לראש בניהול ובשווק של העסק צריכים לעיתים שותף מקצועי שידע לקדם את העסק מהבחינה הזו.
שותף משקיע – עסק הנמצא בקשיים כלכליים מחפש משקיעים. כדי לעשות זאת מוכר בעל העסק חלק מהמוניטין של החברה לשותף משקיע. משקיעים כאלה שהם גם שותפים לא יסתפקו בהשקעה שקטה, אלא יהיו חלק דינמי ותוסס של העסק עצמו.
חיפוש שותף עשוי להציל עסק כושל ולהפוך אותו לעסק משגשג. משקיעים רבים נכונים להיות גם שותפים עסקיים כדי להביא את העסק החדש שלהם למסלול של המראה. בחירת שותפים משקיעים או שותפים אחרים היא מלאכה לא פשוטה ומומלץ לקבל עזרה באמצעות ייעוץ מקצועי או אימון עסקי.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה