יום שישי, 21 בספטמבר 2012

דרושים סטודנטים



מרבית מודעות הדרושים, מביאות איתן מגוון של משרות, למגוון של אנשים או עסקנים. מאמר זה יעסוק במשרות המתפרסמות במודעות דרושים סטודנטים. סטודנט המחפש עבודה ובמקביל צריך לבוא על שכרו, משיג את האופציה המשתלמת, כשהוא נענה למודעת דרושים סטודנטים. רוב המשרות המוצגות, אינן בהכרח משרות סטודנטים, אך בעיקר בגלל אופיין, הן קרויות משרות המתרחשות על פי מודעות קלאסיות של דרושים סטודנטים ומופיעות במדיות שונות כאלה ואחרות .

דרושים סטודנטים לטווח הארוך או הקצר ?
לא מעט סטודנטים, המשיבים על מודעת דרושים סטודנטים, מועסקים באמצעות חברות גדולות ובמשך הזמן, הם הופכים כחלק בלתי נפרד מהארגון. האם יש הפתעות בחיים? בוודאי שכן. מרבית הסטודנטים נענים על מודעת דרושים סטודנטים , בטוחים כי יישארו במקום לתקופת הלימודים והופכים בצורה מפתיעה, לחלק בלתי נפרד ואף בכיר של כל ארגון מצליח . 


סטודנטים עובדים
רוב הסטודנטים מבינים כי אין ברירה, לא לכולם האפשרות ללמוד ולא לעבוד. רובם מנסים לעסוק במקצוע כזה או אחר, על מנת לממן את הלימודים ובו זמנית את חיי היום יום. מרבית הסטודנטים, נקלטים בהמוני מקומות העבודה, רוב מקומות אלו, מעדיפים אנשים שרכשו השכלה ועוד ידם נטויה. במהלך העבודה, רוכשים סטודנטים אלה ניסיון רב, לצד השתכרות נכונה ולימודים יומיומיים בין שאר המשימות שיש להם לבצע כמובן מעבר ללימודים ולעבודה.

תועלתם של סטודנטים בארגון
בשורה תחתונה, תועלתם של סטודנטים לארגון מצליח, קשורה גם, ברצונם להשתלב במשרות בכירות עתידיות. לא מעט סטודנטים נענים למודעות דרושים סטודנטים , הם באים עם הרצון להשתלב בארגון מצליח ואף להישאר בצמיתות ולהמשיך ולתרום בארגון גם לאחר סיום לימודיהם.

לא פעם, משקיעים סטודנטים אלו, במקום העבודה, הרבה יותר ביחס ללימוד התואר או התעודה. בסופו של יום, השילוב בין עבודה איכותית למימון הלימוד, הם המפתחות בדרך להצלחה. אם כך עבודת סטודנטים עושה טוב לשני הצדדים גם יחד, הן לסטודנטים הזקוקים כמובן להשתכר למחייתם בצורה מכובדת וראויה והן למעסיקים אשר נהנים מכוח אדם איכותי ביותר אשר מועסק אצלם בעסק .

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה