יום ראשון, 2 בספטמבר 2012

זכיינים


למה כדאי לכם להיות זכיינים ?
בשיטת הזכיינות, אתם בעצם זוכים לנהל סניף ששייך לרשת גדולה מאד - אך הרווחים בסופו של דבר הולכים אליכם. מבחינת הרשת הגדולה, היתרון הוא בעצם ההתפשטות שלה והעובדה שהיא צוברת לעצמה מוניטין גבוה יותר. אולם כפי שמיד תראו, גם לכם בתור זכיינים יש לא מעט מה להרוויח. מדובר כאן על משהו שהוא מעבר לרווח המוחלט שאתם תעשו בתור מנהלים. מדובר כאן על שיטת העבודה שיכולה להיות נוחה מאד .

יש לכם מטרייה רחבה
ראשית, בתור זכיינים אתם תמיד נהנים מהחסות של הרשת הגדולה שבשמה אתם פועלים. הרבה יותר קל לנהל עסק שחוסה תחת שם של רשת מוכרת, מאשר לפתוח בעצמכם עסק חדש לחלוטין, עם שם לא מוכר, שצריך ממש לבנות את עצמו מאפס. מבחינת הצרכן אין זה משנה האם אתם זכיינים או לא - הם מזהים רק את המותג של הרשת, ואתם בעצם נהנים משיטה זו, ויש לכם התחלה מאד מבוססת .

תמיכה בכל התחומים
אולם, היתרון של זכיינים הוא לא רק במוניטין של הרשת, אלא גם בתשתית הכלכלית כולה. אמנם בתור זכיינים יהיה עליכם להשקיע בהקמת הסניף ואולי אף בפרסום שלו, אך בכל זאת יש לכם עוד מקור השקעות חיצוני שיוכל לסייע לכם לעתים. לרוב גם הרשת ממילא תכריח אתכם לעבוד עם גורמים מקצועיים שונים . היתרון הוא שמדובר על גורמים מוכרים ומקצועיים מאד בתחומם (אחרת רשת גדולה לא הייתה עובדת מולם), ומכם בתור זכיינים נחסכת מלאכת החיפוש .

וכמובן יש את ההדרכה
מעבר לכך, זכיינים זוכים תמיד להדרכה ולליווי צמוד של האנשים מהרשת הגדולה שחוסה עליהם. אתם תוכלו להבין איך בדיוק הרשת עובדת, ועל איזה כלים עליכם לשמור. כמו כן בתור זכיינים תהיה לכם בלעדיות על הרשת בתוך האזור שבו אתם פועלים - ומדובר על כוח כלכלי שאין לזלזל בו . זה הזמן לבצע מחקר מעמיק אודות רשתות המחפשות אחר זכיינים פוטנציאלים, ולבדוק מה מבין ההצעות מתאים לכם, על מנת שתוכלו לשדרג עצמכם ברמה העסקית .


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה