יום שבת, 12 ביולי 2014

עיבוי שפתיים



השיטות השונות עבור עיבוי שפתיים
מעוניינות במראה של שפתיי יותר מלאות ובריאות? אתן מוזמנות להצטרף לנשים רבות בכל העולם, שהלכו לעבור טיפול של עיבוי שפתיים. טיפול זה נחשב כיום לאחד היעילים, המהירים והנוחים ביותר שיש. בעזרת עיבוי שפתים כל אישה יכולה לקבל את המראה הנשי האידאלי. כמובן שחשוב להבין, שישנם סוגים שונים של טיפולים בתחום זה, וניתן להפריד בין סוגי הטיפולים, לפי החומרים שבהם משתמשים. כל חומר, יכול להשפיע בצורה אחרת, ולכל חומר יש יתרונות שונים משלו.

מהו סוג הטיפול שתבחרו?
בכדי שתוכלו לבחור בטיפול המתאים של עיבוי שפתייים, חשוב מאד שתהיו מודעות לחומרים שבהם הרופאים עושים שימוש. ישנם חומרים אשר מתויגים כחומרים זמניים. כך, מדובר למשל על הזרקות של שומן טבעי, של חומצה היאלורנית ושל חומרים נוספים, אשר נספגים במהירות גבוהה יחסית באזור השפתיים. חומרים אלו גם גורמים לפחות תופעות לוואי, והם בטוחים יותר לשימוש, ולכן רופאים רבים מעדיפים להשתמש בהם.
עם זאת, מי שמחפשת טיפול של עיבוי שפתיים שיהיה חד פעמי, ולא יהיה צורך לחזור עליו, צריכה לבחור בטיפול מסוג אחר- וזהו הטיפול בחומרים מלאכותיים, ובעיקר הסיליקון הנוזלי, שהוא החומר המלאכותי היחיד שמותר לשימוש בארץ לעיבוי שפתיים. הסיליקון הנוזלי איננו מסוכן לעור הפנים, והוא יוצר את המראה של שפתיים עבות ובשרניות יותר. הסיליקון גם לא נקלט ומתמוסס בגוף, ולכן הוא נותר קבוע לחלוטין, ומכאן היתרון שלו.

לבחור בטיפול הטוב ביותר
ככלל, בבואך לבחור טיפול של עיבוי שפתיים, עליך פשוט לשקול את החומר המתאים בהתאם למצבך וההעדפות שלך. עיבוי שפתיים עם חומרים מסיסים וזמניים נחשב לטיפול בטוח יותר, אף כי יש לזכור שצריך לחזור על הטיפול בכל מספר חודשים. השימוש בסיליקון אמנם דורש יותר מקצועיות ומומחיות, אך יכול לספק פתרון קבוע.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה