יום שישי, 18 ביולי 2014

תקשור רוחני



מדריך עבור תקשור עצמאי
השאיפה לבצע תקשור רוחני תמיד עמדה בראש סדר העדיפויות של חובבי מיסטיקה. כל מי שמוצא את עצמו עומד מול שוקת שבורה, שאלות בלתי פתורות או צומת בחיים יכול לפנות אל האפיק הזה. אין שום דבר מפחיד או מרתיע בפעולה מן הסוג הזה והיא אף מקבלת תמיכה מצד מקורות יהודיים. מעבר לכך, ההנחה הרווחת היא שבכל אחד מאיתנו קיימת יכולת פוטנציאלית להשיג את המטרה. היכולת הזו מפותחת בעיקר דרך לימוד ותרגול אולם היא דורשת מוטיבציה גבוהה, התחייבות ומסירות.
יש מספר אפשרויות לצורך פיתוח יכולות תקשור רוחני. האפשרות הראשונה היא ליצור קשר מוקדם עם מדריכים רוחניים. מדריכים אלו עוברים הסמכה ארוכה, הם מכירים את התחום ויש להם ארגז כלים מגוון המועבר אל המודרך. מדריכים רוחניים לא רק מספקים הכוונה קונקרטית, אלא גם תורמים בתהליך הריפוי וכך מחזקים את תחושת הביטחון העצמי.
 

פיתוח תקשור דרך ספרים וסדנאות
אפשרות שנייה עבור פיתוח יכולות תקשור רוחני היא באמצעות שימוש בספרים או סדנאות מצולמות. את הספרים ניתן להשיג דרך חנויות העוסקות בתחום המיסטיקה, או במקומות אחרים בהם ישנה נגיעה במגוון של תחומים מקצועיים. הקריאה בספרים נוחה מכפי שנהוג לחשוב וברוב המקרים גם אין צורך ברקע מסוים על מנת ליישם את ההוראות.
קיימים גם קורסים המיועדים לריפוי על בסיס תקשור רוחני והם מתמקדים בפיתוח יכולות רוחניות. קורסים אלו בנויים באופן מרתק, שיטתי, נוח, נגיש ויעיל. הם מאפשרים פגישה אישית עם מדריכים ונערכים במסגרת קבוצות קטנות בלבד. ההצטרפות אל הקבוצות אינה מותנית בתנאי קבלה ולמעשה כל אחד יכול להתנסות בהן. הקבוצות מתאימות לגברים ונשים מעל גיל 18 ומיד לאחר סיום הקורס בהצלחה ניתן גם להתנסות בפיתוח יכולות נוספות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה