יום ראשון, 6 ביולי 2014

טיפולי שיניים


ההכנה לקראת טיפולי שיניים
צריכים לעבור טיפולי שיניים מסוגים שונים? אמנם יש הבדלים משמעותיים בין הטיפולים השונים, ובכל זאת כדאי לדעת שלפני כל טיפול באשר הוא, עליכם להתכונן בהתאם. בחלק מהמקרים, יבקש הרופא לצום מספר שעות לפני הטיפול, כדי ששאריות מזון לא יפריעו. כמו כן, לפני טיפולי שיניים שונים, אתם תצטרכו לעתים להימנע משתיה של משקאות אלכוהוליים או מעישון, שכן אלו עלולים להשפיע על החניכיים ועל אזור הלסת, ולהפריע באופן משמעותי לטיפול. כמו כן, מנוחה כללית היא תמיד מומלצת, בוודאי לפני טיפולים מורכבים.

איך מתנהלים בזמן הטיפול?
בזמן שאתם עוברים טיפולי שיניים, רצוי מאד להיות נינוחים ככל האפשר. אפשר לבקש לעבור את הטיפול תחת השפעה של גז צחוק, אם אתם חשים חרדה ומתח לקראת הטיפול. יש לזכור שיש טיפולים שהם קצרים מאד, אך לצד זאת, ישנם גם טיפולי שיניים שיכולים להיות ארוכים יחסית. רצוי לשאול את רופא השיניים מבעוד מועד מה המשך הצפוי של הטיפול,כדי שתתכוננו לכך בהתאם. אם מדובר על טיפול שהילד שלכם עובר, חשוב מאד שתהיו לידו לאורך כל הטיפול. הנוכחות שלכם תרגיע אותו, ותאפשר לו לעבור את הטיפול בהצלחה.

מה עושים לאחר הטיפול?
אחרי שעוברים טיפולי שיניים שבהצלחה, יש כמה כללים שכדאי להקפיד עליהם. אפשר שיעבור זמן עד שתוכלו לחזור לאכול בצורה רגילה, ויש לעקוב אחרי הוראותהרופא. לעתים קרובות, אחרי טיפולי שיניים ממליצים לצרוך מזון שהוא קר או חם במיוחד, שכן הדבר מזרז את תהליך השיקום של האזור המטופל. רצוי לא להפעיל לחץ כבד מידי על אזור הלסת לאחר הטיפול, ורצוי גם לקחת יום מנוחה אחד לפחות, שבו תוכלו לנוח ולהתאושש. כך תוכלו לעבור את כל טיפולי השיניים בהצלחה רבה, ותאפשרו לגוף שלכם שיקום מלא, וחזרה לפעילות תוך זמן קצר.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה