יום שבת, 26 ביולי 2014

מקלחונים פינתיים ואיכותיים


כאשר מתכננים בית חדש או שיפוץ של בית קיים, בודקים גם דגמים של מקלחונים פינתיים. מקלחונים פינתיים הם המקלחונים השימושיים ביותר בישראל, בעיקר משום שהם מאד פרקטיים ומשתלבים היטב בחלל חדר הרחצה. חדר הרחצה יכול להיות מורכב מפריטים רבים, יש בו מקלחת, כיור, משטח שיש ולרוב גם אסלה. כיוון שישנם כל כך הרבה פריטים בחדר וכיוון שלרוב אינו החדר הגדול בבית, מקלחונים פינתיים הם הפתרון הטוב ביותר בחלל.

איך תבחרו מקלחון
השאלה איך לבחור מקלחון מעסיקה בונים ומשפצים רבים. ישנם סוגים רבים של מקלחונים פינתיים והבחירה בניהם יכולה להיות מבלבלת. על מנת להקל על ההחלטה רצוי קודם כל לדעת איזה גודל מקלחון מתאים לחדר, איזה עיצוב כללי תרצו שיהיה לו ומומלץ מאד להחליט על תקציב בטרם מגיעים לבחור מקלחון.




עיצוב
ישנם סוגים שונים של מקלחונים פינתיים כשההבדל הבולט הוא הצורה. ישנם מקלחונים עגולים שמקנים תחושה של רבע עיגול ויש מקלחונים מרובעים. השיקול איזה מבין המקלחונים לבחור הוא שילוב של הצורה המועדפת וגודל החדר. מקלחון מרובע תופס יותר מקום בחלל החדר ואילו מקלחון עגול יכול להיות אידיאלי לחדרי רחצה קטנים. נוסף לאלו, יש לבחור בין סוגי הזכוכיות השונים כשחלקן שקופות לחלוטין, חלקן אטומות במראה חלבי וחלק מהזכוכיות משלבות בין שתי האפשרויות ויוצרות דוגמה על הזכוכית.

תקציב
לא כולם אוהבים לעסוק בתקציב, אך כשבונים או משפצים בית מתעסקים רבות בתקציב וכך גם בחדר הרחצה. הגדרת התקציב המתאים למקלחון שלכם תפנה אתכם מייד לאפשרויות המתאימות עבורכם. אל תפחדו לבחור תקציב, דווקא התקציב יכול למקד אתכם לקבוצה מצומצמת יותר של מקלחונים אשר מתאימים לכם ויתכן כי תתפלאו לגלות כמה הגדרת התקציב הופך את הבחירה לפשוטה יותר.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה