יום ראשון, 20 ביולי 2014

איפה מוצאים משאיות יד שניה?



היום קל מאד לאתר משאיות יד שניה. האינטרנט מציע לבעלי משאיות אשר רוצים למכור אותן לכתוב מודעה וגם להוסיף תמונה. עם זאת, לרכוש משאית זו רכישה מורכבת ויש לבדוק היטב את המשאית לפני שמסכימים לרכוש אותה. על מנת לקנות משאיות יד שניה יש דבר ראשון לאתר את המשאית הנבחרת, לקבל עליה את המידע המבוקש, לראות את המשאית, לקחת אותה לבדיקה ולאחר מכן לרכוש אותה ולהעביר אותה מיד ליד. כל שלב ברכישת המשאית חשוב מאד.

איתור המשאית המבוקשת
האינטרנט מלא במודעות של משאיות יד שניה כשמי שמחפש אחר המשאית המתאימה לו צריך קודם כל להגדיר מה הוא מחפש. איזה משקל של משאית הוא צריך, איזו שנה נדרשת לו, האם יש חברה מועדפת לרכישה וגם מה התקציב שברשותו. לפני שמחפשים אחר משאית יש לבדוק את התקציב, הרבה יותר קל למצוא משאית לפי התקציב מאשר תקציב לפי המשאית.




לראות את המשאית
כמובן, כל מי שמחפש משאיות יד שניה יודע כי צפוי לראות מספר משאיות, אך זה לא מספיק להסתכל על המשאית ולראות כמה היא יפה או שמורה כלפי חוץ, לפני כל רכישת משאית או רכב אחר מומלץ לקחת אותה לבדיקה ולראות כי היא אכן שמורה כמו שמציג אותה הבעלים הנוכחיים שלה. בדיקת משאית תציג את כל מה שהמשאית עברה לאורך חייה באמת ולא מסיפורים.

העברת ידיים
כמו בכל העברה של כלי רכב מיד ליד, גם כשמדובר על משאיות יד שניה, יש לעשות זאת בהליך מסודר. ראשית מומלץ לרשום זכרון דברים וכי מאיזה תאריך ובאיזו שעה המשאית עוברת ידיים, אחר כך יש לגשת לבצע העברת בעלות בדואר ולהעביר את התשלום מיד ליד.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה