יום רביעי, 30 ביולי 2014

כסאות לפסנתר



כסאות לפסנתר

כסאות לפסנתר הינם בעלי חשיבות מרבית לפסנתרן המתחיל וגם למקצועי ביותר. כאשר בוחרים כסאות ישיבה לפסנתר צריך לקחת בחשבון שהם צריכים להיות נוחים ועמידים לאורך שעות של ישיבה עליהם. כיום הכסאות מגיעים בשלל צורות, מגוון ריפודים, אפשרויות כיוון, צבעים וסגנונות. על כל כיסא להיות מותאם בגובה, בעל נוחות מירבית ומינימום תקלות על מנת לתת את המענה הטוב ביותר בעת ישיבה ממושכת בעת נגינה על הפסנתר. 


גובה הכיסא

לא סתם חשוב לתת את הדעת על גובהם של כסאות לפסנתר. חשוב מאד שיהיה אפשר לכוון את הכיסא בהתאם לגובהו של הפסנתרן. צריך לדעת למצוא את היחס הנכון בין המקלדת וגובה הכיסא זוהי חשיבות קריטית לנוחיות הנגינה. צריך לקחת בחשבון שגובהם של ילדים משתנה לאורך השנים ועל כן צריך שלכיסא תהיה היכולת לתת מענה לצורך הזה. כסאות לפסנתר מגיעים היום עם מנגנון נוח לשימוש וקל לתפעול בהעלאה ובהורדת המושב.

מנגון הכיסא

לא פחות חשוב בבחירת הכיסא הוא המנגנון באמצעותו אפשר לכוון את גובהו של הכיסא בהתאם לקלידים. על המנגנון של כסאות לפסנתר להיות בעל תקן ואיכות מחמירים כי זה ממש יהיה לא נעים בזמן פריטה על הקלידים למצוא את עצמך נופל פתאום בגובה במיוחד שכל העיניים נישאות אלייך מהאולם הגדול. על המנגנונים של הכיסאות להיות יציבים ועמידים לכל גיל ולכל משקל כדי לתת את המענה הטוב ביותר לפסנתרן בעת הנגינה. אסור שבכיסא יהיו חריקות או תזוזות שעלולות לפגום בריכוז הפסנתרן בעת הנגינה.

עלויות

עלות כסאות לפסנתר משתנה בהתאם לדגם ולחברה המוכרת. קיימות חברות רבות וטובות המייצרות או מייבאות כסאות והמחירים משתנים בהתאם. פרמטרים העלולים להשפיע על מחיר הכיסא הינם: עיצוב, צבע, ארץ ייבוא, שם היצרן, סוג החומר ממנו עשוי הכיסא, עמידות, ריפוד וכולי.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה