יום שישי, 1 בינואר 2016

עורך דין תאונות בישראל



תאונת עבודה מוגדרת כתאונה שאירעה תוך כדי עבודתכם ועקב עבודתכם אצל המעביד שלכם או מטעמו ואם אתם עצמאיים – תוך כדי עיסוקכם ובמשלח יד ועקב עיסוקכם במשלח יד. על פי החוק במדינת ישראל, אתם מתחילים את יום עבודתכם למן השנייה בה יצאתם מן הבית שלכם. יום העבודה מסתיים כאשר חזרתם לבית שלכם. תאונות, כולל תאונות דרכים, אשר מתרחשות בעבודה או בדרך לעבודה ייחשבו לתאונות עבודה. במצב של תאונת עבודה, עליכם לפנות למעסיק שלכם ולהחתים אותו על גבי טופס ב.ל. 250 אשר בו יש כל פרטי המעסיק, פרטי הפגיעה ופרטים שלכם, אך אינכם חייבים לעשות זאת מיד לאחר התאונה. עליכם להיוועץ מיד לאחר התאונה עם עורך דין תאונות.




מה עליכם לעשות לאחר התאונה?
* כאמור, מיד לאחר התאונה עליכם להיוועץ עם עורך דין תאונות. עליכם לבדוק מה הוא הוותק המקצועי שיש לאותו עורך דין תאונות ובעיקר למשרד עורך דין תאונות אשר בו הוא עובד. במשרד עורכי דין אשר מתמחה בתאונות עבודה במשך שנתיים או עשר שנים, יש משמעות לוותק ולניסיון בתחום.

* עליכם לבדוק כל עורך דין תאונות וכן כל משרד עורך דין תאונות אף באינטרנט לפעמים ניתן לקבל המלצות ו / או השמצות על עורך דין תאונות, וזאת תעשו באמצעות בדיקה פשוטה במנוע החיפוש בגוגל. לעיתים ההשמצות הן סתם לעג הרש. אך במקביל, עורך דין תאונות שיש עליו רק השמצות ואין עליו המלצות אמור להדליק אצלכם נורה אדומה. עליכם לבדוק עורך דין תאונות גם באתר שלו באינטרנט. משרד עורך דין תאונות ללא אתר באינטרנט כמוהו כחנות ללא חלון ראווה. משרד עורכי דין שבהם מתחלף הצוות המקצועי כל הזמן, אינו נוהג לפרסם את שמו באתר האינטרנט וכדאי לכם להתרחק ממנו.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה