יום שישי, 15 בספטמבר 2017

פסנתרים למכירה



פסנתרים למכירה

פסנתרים למכירה מיד שנייה

פסנתרים למכירה מיד שנייה יכולים להיות מוצעים במחירים שיפתיעו אתכם. אחרי בירור בחנות פסנתרים על המחיר של הפסנתרים השונים יכול להיות שתחשבו פעמיים אם לרכוש פסנתר, אך בירור בעמודי אינטרנט שונים יציגו לכם מחירים אטרקטיביים יותר. פסנתרים יד שנייה ניתן למצוא לא רק בעמודי האינטרנט אלא בחנויות פסנתרים רבות שמציעות פסנתרים של לקוחות קודמים או של כל אדם שמציע את הפסנתר שלו למכירה וניתן להציג אותו בחנות כאשר גם שם המחירים יהיו זולים יותר אך דורשים שיקול דעת ומספר בדיקות.




כיצד אדע איזה פסנתר מתאים לי?

יש כמה סוגי פסנתרים וכשמחפשים פסנתרים למכירה חשוב להבין אותם. עוד לפני שמדברים על סוג היצרן והמדינה ממנה הגיע, יש פסנתרי כנף, יש פסנתרי סיילנט ויש פסנתרים עומדים שנראים גם פסנתרי קיר. כל פסנתר פועל בצורה שונה כאשר פסנתר הסיילנט הוא פסנתר חשמלי שיכול לנגן בלי ליצור רעש, דבר שיכול להיות משמעותי מאוד בעיקר בבתים קטנים ולנגנים מתחילים. פסנתר כנף יקר יותר וגדול יותר וקשה להציב אותו בבית אך הצלילים שהוא מפיק עמוקים ואיכותיים יותר כיוון שהמיתרים שלו אופקיים ולא אנכיים כמו בפסנתר קיר.

האם גודל הפסנתר משפיע על איכותו?

לא רק אופן מתיחת המיתרים בפסנתר משפיע על איכותו אל  גם הגודל שלו. כשמחפשים פסנתרים למכירה ניתן לראות מגמה שככל שהפסנתר גדול יותר הוא יקר יותר. מעבר לכך שחומרי הגלם שנדרשים להרכבתו רבים יותר ולכן המחיר עולה, פסנתר כזה איכותי יותר ותיבת התהודה שלו גדולה יותר. ניתן לראות במופעים של פסנתרנים ידועים בעולם פסנתרי כנף גדולים מאוד שיוצרים תהודה מרשימה ביותר וצלילים שבפסנתר קטן קשה ליצור.  בנוסף לגודל הפסנתר, גם איכות התחזוקה שלו והמיקום שלו בחשיפה לתנאי מזג אוויר יכולה להשפיע על איכותו.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה