יום שבת, 30 בספטמבר 2017

לימודי gmat לפני תואר שני במנהל עסקים



מוסדות אקדמיים בכל רחבי העולם מציעים תואר שני במנהל עסקים במסלולים אקסקלוסיביים. המאפיין המשותף למסלולים מן הסוג הזה הוא התייחסות לתנאי הרקע של הסטודנט והצבת תנאי קבלה נוקשים. חלק מתנאי הקבלה כוללים מבחן בינלאומי שכתוב בשפה האנגלית ונקרא gmat. מבחן gmat כולל מגוון רחב של נושאים והוא מחייב קורס הכנה ייעודי.
למידע נוסף על לימודי GMAT לחץ כאן.




בניגוד למה שנהוג לחשוב, היכרות טובה עם השפה האנגלית ממש לא מספיקה על מנת לקבל ציון טוב במבחן gmat. המטרה של לימודי gmat היא קודם כל להבהיר למועמדים את הייחודיות של המבחן ואת הערך המוסף שלו. כך למשל לומדים במהלך קורס gmat על המבנה של המבחן מבחינת חלוקה לנושאים, על הדרך שבה מחשבים את הציון ועל המשמעות של מענה לתשובות בלוח זמנים מוקצב ומוגדר. כמו כן, קורס הכנה הוא דרך מצוינת להתנסות במבחן gmat בסביבה סטרילית וכך להגביר את תחושת הביטחון.

איפה לומדים קורס הכנה למבחן gmat?
לימודי gmat נערכים נכון להיום במגוון רחב של מוסדות בכל רחבי הארץ. כל סטודנט יכול למצוא מסלול לימודים שעולה בקנה אחד עם הזמן הפנוי שלו, עם מסגרת התקציב ועם הצרכים והדרישות. רצוי לבדוק באיזה אופן נלמד הקורס ומי מעביר אותו, ואפשר גם להגיע לשיעור ניסיון ללא התחייבות. כמו כן, בחלק ממוסדות הלימוד מעמידים לרשות הסטודנטים יועצי לימודים. יועצים אלו בוחנים את קורות החיים של המועמד ומסבירים לו מה לעשות כדי להצליח בלימודי gmat.

לימודי gmat עולים כסף אך הם שווים את ההשקעה. בשורה התחתונה, קורס הכנה הוא ככל הנראה הדרך היחידה להצליח במבחן gmat ולהשתלב בצורה מוצלחת במוסדות האקדמיים הבינלאומיים המציעים תואר שני במנהל עסקים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה