יום שבת, 23 בספטמבר 2017

מענה טלפוני



תן לאחרים לדבר בשבילך
כשאנחנו רוצים ליצור קשר עם סניף מסוים של רשת סופר מרקטים גדולה אנחנו לא מגלים קושי להגיע אל הטלפון שלו. גם כשאנחנו רוצים ליצור קשר עם מפעל קטן אנחנו לא נסתבך במציאת מספר הטלפון ונקבל שירות לקוחות הולם. לעומת זאת, כשאנחנו נרצה ליצור קשר עם חנות שכונתית כדי לברר האם יש להם מוצר מסוים או כי שכחנו שם דבר מה, או ליצור קשר עם מפעל קטן כדי להזמין את המוצרים שלהם, יכול להיות שניתקל בקשיים. במקום לנסות לתמרן בין הטלפון שמצלצל מלקוחות חדשים שמחכים על הקו בצד השני ולעצור את העבודה, תנו למענה טלפוני חיצוני לענות בשבילכם וכך תוכלו לקבל את כל המידע בלי לפגוע ביום העבודה. 

מענה טלפוני לשדרוג העסק
עסקים רבים לא מצליחים לעשות את המעבר בין עסק קטן לעסק בינוני בעיקר בגלל משאבים. בעלי מקצוע יחידים לעולם לא יוכלו להגדיל את מספר הלקוחות שלהם כשהם כבר מלאים בעבודה במשך כל היום כיוון שהם אנושיים ואינם יכולים לבצע מגוון פעולות רחב בלי עזרה נוספת ולכן העסקת עובדים נוספים הכרחית, כאשר אלו יענו ללקוחות ומעבר לקבלת הזמנות, יוכלו להציג להם שירות לקוחות ראוי. באמצעות מענה טלפוני הקפיצה הזו תיעשה בהדרגתיות יתרה עם הוצאות של פחות מאלף שקלים בחודש, לעומת עובדים חדשים ומזכירות שיעלו כמה אלפי שקלים.

איזה מידע יכול לעבור במענה הטלפוני?
מענה טלפוני יכול להיות בדיוק מה שאתם רוצים שהוא יהיה. הוא יכול להיות מוקד שיקבל פניות ותלונות לגבי מוצר או שירות מסוים, יכול להיות מוקד להזמנות מוצרים או תורים כמו למשל לקליניקות פרטיות, יכול להיות מוקד מכירות שינסה למכור את מוצרי או שירותי העסק וכמובן להעניק תמיכה טכנית או מידע בסיסי למתעניינים בשירותי העסק.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה