יום ראשון, 17 בספטמבר 2017

מה כולל קורס GMAT?



קורס GMAT נערך במטרה להכין סטודנטים למבחן הקבלה לתואר שני במנהל עסקים. מבחן GMAT משמש כיום אוניברסיטאות בכל רחבי העולם והוא נערך בשפה האנגלית, אך הדגש בקורס הוא על התמודדות עם המאפיינים הייחודיים שלו.

בניגוד למבחן פסיכומטרי או למבחנים סטנדרטיים באקדמיה, ל- GMAT יש שורה ארוכה של תכונות בולטות. תכונות אלו דורשות היערכות מוקדמת ושאיפת הקורס היא לרכז אותן תחת קורת גג אחת.



מבנה המבחן ושיטת הבחינה
בראש ובראשונה, קורס GMAT כולל היכרות עם מבנה המבחן. מבחן GMAT מתחיל בחיבור AWA, ממשיך עם פרק של חשיבה משולבת וכולל בתוכו גם חלק כמותי וחלק מילולי. בין חלק מהחלקים יש הפסקות רשות ותשובות שלא מסומנות כאשר הזמן נגמר פוגעות בציון המצטבר. קורס GMAT כולל סימולציות של המבנה הזה והוא מעניק לסטודנטים כלים להתמודד עם הדרישות על הצד הטוב ביותר.

שנית, קורס GMAT מאפשר התנסות בשיטת הבחינה. GMAT הוא מבחן ממוחשב ואדפטיבי בו רמת הקושי נקבעת תוך כדי הבחינה עצמה, לפי התשובות שניתנות על ידי הסטודנט. ככל שיש יותר תשובות בבחינה כך רמת הקושי עולה, אך בעזרת קורס ייעודי ניתן להיערך לכך מראש ולהימנע מטעויות שנובעות מחוסר תשומת לב, חרדה ולחץ. 



נושאי וחומרי הלימוד
לאורך קורס GMAT לומדים הסטודנטים כיצד להתמודד עם הדרישות של פרקי החשיבה המשולבת, החלק הכמותי והחלק המילולי.
בשיעורים שעוסקים בחשיבה משולבת לדוגמא לומדים על כתיבת חיבור והבעת עמדה בעד או נגד נושא מסוים, בעוד בשיעורים שעוסקים בחלק הכמותי לומדים על אלגברה, חזקות ואחוזים. מנגד, בחלק המילולי מתנסים בשאלות של הבנת הנקרא , הסקת מסקנות ועוד. לפיכך, אין תחליף לקורס GMAT וליתרונות שלו עבור ציבור הסטודנטים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה