יום שבת, 16 בספטמבר 2017

היתרונות של מוקד שירות



מוקד שירות מייצג מחלקה שחשובה לפעילות השוטפת של כל סוגי העסקים, החברות או המוסדות הציבוריים. במוקדים מן הסוג הזה מעניקים סל שירותים רחב עבור הלקוחות ועומדים לרשותם בכל מקרה של דילמה או התלבטות. המוקדים זמינים עבור הלקוחות בשעות הפעילות והם מציעים להם גם מענה לשאלות הנפוצות. בעזרת המענה ניתן למשל לקבל פניות נכנסות של לקוחות פוטנציאליים, או לפתור בעיות ותקלות. 

מוקד שירות קיים כיום כמעט בכל סוגי העסקים והחברות. האינטרס של העסק הוא להפנות את הלקוחות ליצירת קשר עם מוקדי שירות והוא יכול לעשות זאת באמצעות אתרי האינטרנט, פרסום ברשתות החברתיות או שיטות שיווק אחרות. הלקוחות שיוצרים קשר עם המוקד מצפים לקבל מענה מקיף ואדיב ולעיתים הם גם משתמשים בו על מנת להתעניין במוצרים ושירותים. מבחינת העסק, המוקד הוא חלק חשוב בגיוס לקוחות חדשים ובהגברת אחוזי המכירות.

איך מפעילים מוקד שירות?
כל עסק יכול להחליט האם להפעיל מוקד שירות באופן עצמאי או על ידי מיקור חוץ. הפעלת מוקד באופן עצמאי דורשת מבעלי עסקים גיוס, הכשרה והסמכה של עובדים, לעומת מיקור חוץ שבו מעבירים את האחריות לחברה אחרת. מיקור חוץ חוסך לבעל העסק כסף והוא מאפשר לו לקבל את השירות לפי צרכים ספציפיים. כך למשל יכולים בעלי עסקים קטנים להפעיל מוקד שירות קטן באמצעות מיקור חוץ, בעוד חברות גדולות ידרשו מוקד גדול ורחב יותר של אנשי מקצוע.

בעל עסק שמגדיר בצורה נכונה את הצרכים שלו נהנה ממוקד שירות שעומד לרשות הלקוחות. בעזרת המוקד יכולים בעלי עסקים לשמור על קשר עם הלקוחות ולצמצם אחוזי נטישה. במקביל, המוקדים חשובים לטובת המוניטין של העסק והם מייצרים עבורו בולטות בשווקים תחרותיים.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה