יום שני, 2 באפריל 2012

חשבונית לשכירים


לא כולם חייבים לדווח, אבל בעבור מי שכן – חשבונית לשכירים הן פתרון מוצלח

כל אזרח ישראלי חייב לשלם מס על הכנסה, בין אם ההכנסה הושגה בתוך מדינת ישראל ובין אם במקומות אחרים בעולם. אפילו אם שילמתם מס הכנסה במדינה אחרת, ייתכן כי תידרשו לשלם למס ההכנסה בישראל את ההפרש שבין המס ששילמתם למס שהייתם משלמים לו הייתם משלמים אותו בישראל. 

רוב האנשים בישראל הם שכירים, ולכן הם משלמים את מס ההכנסה באמצעות המעסיק שלהם. הסיבה לכך שרוב האנשים מעדיפים להיות שכירים, פעמים רבות היא החשש של התמודדות מול רשויות המס. אולם, ישנם פתרונות גם לזה – לפתרון המוצלח הזה קוראים: חשבונית לשכירים.

שירותי חשבונית לשכירים


אם נרצה או לא....מסים צריך לשלם

אם אתם מעוניינים לפתוח עסק ולעבוד כעצמאים, אבל אינכם מעוניינים להתעסק עם רואי חשבון, הגשת דו"חות תשלום ביטוח לאומי ושאר החובות החלות על עצמאים אשר מנהלים את עסקיהם בעצמם – הרי שלא תוכלו להתחמק מתשלום המסים ושאר החובות שלכם. אז מה עושים?
השאלה היא מי ישלם את המיסים

עם זאת, אין זה אומר כי עליכם לעשות את זה בעצמכם. באמצעות שירות חשבונית לשכירים תוכלו לגבות כספים מלקוחותיכם באמצעות חברות אשר, תמורת עמלה, יקבלו עבורכם את הכספים וישלמו עבורכם את המיסים – כולל הגשת כל הדו"חות הדרושים. 

אתם מאידך, לא צריכים לדאוג לשום דבר מהדברים האלה: בסוף כל חודש, או כפי שתקבעו עם החברה, תקבלו משכורת רגילה, כאילו הייתם שכירים של החברה, ולא יהיה לכם כל צורך לשנות ממנהגכם ולפנות למוסד או רשות מס כל שהיא בנוגע להכנסתכם.

חשבונית לשכירים היא פתרון מעולה לכולם

אז אם אתם מעוניינים לפתוח עסק ולעבוד כעצמאים או פרילנסרים אבל אינכם רוצים להתעסק עם רשויות המס, אתם יכולים להתקשר עם חברה המציעה שירות של חשבונית לשכירים, תמורת עמלה נמוכה למדי ולעשות את כל מה שאתם רוצים בלי לדאוג בכלל לעניין המיסים, הדו"חות וכו'. במצב כזה כולם נהנים: אתם מהחופש שלכם להיות עצמאים מבלי להתעסק במסים כאמור והחברה מרוויחה את העמלה שלה. 



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה