יום חמישי, 26 באפריל 2012

תא הקלטות


תא הקלטות לכל אירוע

בעבר לא הייתה קיימת אפשרות להציב תא הקלטות באירוע עקב מגבלות של עלות, מחיר וזמן. בנוסף, לא ניתן היה להעביר תאי הקלטות ממקום למקום וחוסר הניידות גרמה לכך שהציבור והלקוחות התקשו להגיע אליהם. אך כיום ניתן להזמין תא הקלטות נייד כמעט לכל אירוע, מבלי לוותר על האיכות הגבוהה של ההקלטה ואפשרויות השימוש בה. אם אתם עומדים לחגוג אירוע פרטי ומעוניינים באטרקציה שתהפוך את כל האירוע שלכם לחגיגה אחת גדולה, כנראה שהגעתם למקום הנכון.

תא הקלטות לכל אירוע עושה בדיוק את מה שאתם מצפים שיקרה באירוע שלכם. מדובר באטרקציה שאיש מהאורחים לא יישאר אדיש אליה, ושמותירה אחריה זכרונות משעשעים למכביר, הרבה לאחר סיום האירוע.

איך תרצו לשבור את השגרה באירוע שלכם?

תא הקלטות הוא פתרון חדשני לכל סוג של אירוע. ניתן להזמין תא הקלטות לאירוע חברה וכך לשבור את השעמום והשגרה, או לחילופין להציב את התא בבר מצווה או בת מצווה של הילדים. תא הקלטות פועל בצורה מאוד פשוטה: כל מי שרוצה נכנס אל התא, בוחר שיר מתוך מגוון שירים רחב בעברית ובאנגלית, מבצע אותו וזוכה בהקלטה.



כל השימושים לתאי הקלטות

חלק מתאי ההקלטות מאפשרים לזמרים לקבל דיסק עם הביצוע שלהם. בנוסף, חלק אחר של תאי ההקלטות מאפשרים עבודה הפקה ועיבוד וכך משפרים בצורה משמעותית את התוצאה הסופית. בתאי הקלטות מסוימים ניתן גם לשיר בצורת קריוקי, וליהנות מהמילים שרצות על המסך בזמן הביצוע. כפי שניתן לראות, לכל אירוע אפשר להתאים תא הקלטות בעל שימושים שונים.

הצלחה עולמית

תאי הקלטות הן רק חלק מהאטרקציות הקיימות כיום עבור אירועים מסוגים שונים. כדי ליהנות מתא הקלטות כל מה שצריך לעשות הוא ליצור קשר עם חברה מקצועית, לקבל מידע על מחירים וזמינות ולתאם במידת הצורך פגישת היכרות. אפשר להיעזר גם באתרי אינטרנט ייעודיים המספקים מידע על תאי הקלטות וכך להתרשם באופן אישי מההיצע הקיים. בסופו של דבר, תאי ההקלטת מצטרפים לאפשרויות רבות העומדות לרשותנו ונחשבים למצליחים ופופולאריים בכל רחבי העולם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה