יום שני, 9 באפריל 2012

תא צילום


האם גם אתם זוכרים את ההנאה הכרוכה בצילום משותף יחד עם חברים במרכז הקניות השכונתי? האם גם אתם הצטלמתם בזוג, בשלשות, וברבעיות, כאשר פניכם מצומצמים למסך, בפרצופים ועוויתות מצחיקים? כולנו עשינו צילום מהסוג הזה, לפחות פעם אחת, ולכל אחד קיימת שרשרת תמונות הומוריסטיות עם חבר/ה טוב/ה, בן/בת זוג, ילד/ה, בן/ת משפחה, וכו'. מסתבר שהיום לתא צילום מסוג זה יש שימוש עוד יותר משמעותי – הוא מהווה אטרקציה מנצחת באירועים שונים.

תארו לעצמכם שהייתם יכולים להביא את החוויה הזו ממש לאולם האירועים שלכם. תארו לעצמכם שבזמן האירוע, האורחים שלכם יוכלו לצחוק יחד וליהנות, ולחזור עם תמונות למזכרת שיקשרו לעד עם החגיגה שלכם. כעת, באמצעות תא צילום באירועים, כל זאת אפשרי. אם גם אתם מחפשים להכניס לאירוע שלכם אטרקציה ייחודית שתרשים את הקהל, ותותיר הרבה זיכרונות טובים מהאירוע שלכם – הרי שהקונספט של תא צילום לאירוע יעשה עבורכם את העבודה על הצד הטוב ביותר.

כיצד מגיע תא הצילום לאירוע שלכם?

תא הצילום יכול לבוא כמצלמה ומסך חיצוניים, אשר אינם כוללים בד חוצץ, או תא צילום סטנדרטי ומרווח, כפי שמוכר לנו מחיי היומיום. תא הצילום כולל תאורה מחמיאה, ושלל אביזרים אשר יכולים להפוך את התמונה לשמחה ומצחיקה עוד יותר: כובעים, פאות, משקפיים, צעיפים, שרשראות פרחים, ויתר חפצים שיכולים להוסיף רבות לתמונה.



מי יכול להצטלם בתא הצילום באירוע שלכם?

כל האורחים, ומכאן האטראקציה החווייתית הגדולה. הרבה שילובים מצחיקים, משמחים ומרגשים יכולים להתקבל, כאשר לתוך התא יכולים להגיע כל החברים, הדודות, הסבתות, הילדים, ויתר האורחים. תא הצילום מהווה אטראקציה מהנה עבור אורח בכל שכבת גיל, ומכל האוכלוסיות.

אילו אפשרויות שונות מגיעות עם תא הצילום?

תא הצילום כולל אופציות רבות, כמו אפשרויות שונות של עיצוב התמונה, אפשרויות להקלטה של קטעי וידאו, אפשרויות להקלטה ווקאלית, כך שאפשר להקליט את האורחים שרים, מברכים, ומדברים. כמו כן, קיימים תאי צילום אשר מאפשרים להעלות לרשת החברתית "פייסבוק" את התמונות, כך שהתמונות מהאירוע שלכם יכולות להגיע לתפוצה רחבה, ולאורך זמן רב.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה