יום ראשון, 22 באפריל 2012

פירוש חלומות לפי הקבלה


חלומות חלון לנפש בקבלה
מדוע אנו חולמים?

תורת הקבלה מבוססת על חיפוש אחר האור. בכדי למצוא את האור האדם מתבקש לעבור בחייו תהליכים של שיפור עצמי והתפתחות רוחנית. באמצעות החלומות מקבל האדם סימנים אודות העתיד להתרחש. החלומות מעניקים לאדם אפשרות לשנות את גורלו ולמצוא את דרכו אל הארה רוחנית וחיים של אושר, נתינה וקבלה. ספר הזוהר רואה בכל חלום מסר, חלום אשר לא זכה לפירוש זהה למכתב מאדם קרוב שלא נקרא. 

אכילת בשר בחלום

תורת הקבלה עוסקת בתחומים רבים, פירוש חלומות לפי הקבלה ניתן לבצע באמצעות ניתוח סמלים. תורת הקבלה מעניקה לכל סמל אשר מופיע בחלום פרשנות משלו. ניתוח חובבני ניתן לבצע באופן עצמאי בעזרת ספרים ואתרי פירוש חלומות לפי הקבלה ברחבי הרשת. חלום אשר עוסק באכילת בשר עשוי להעיד על תרחישים שונים. חלום בו האדם רואה את עצמו אוכל בשר אדם הוא חלום נפוץ מאוד, חלום מסוג זה מעיד על שנאה. אכילת בשר ציפור,פרה, גמל וחזיר מעידים על עושר ודברים טובים. לעומת זאת, חלום של אכילת בשר חמור יעיד על תקופת עוני קרבה.



פירוש חלומות לפי הקבלה – משמעות הבגדים

בגדים משמשים סמל להעברת מסר חברתי, תחושות ומעמד. הבגדים זוכים למשמעות רבה גם בחלום, כל תהליך של פירוש חלומות לפי הקבלה דורש בחינה של סוג הבגד בחלום. כאשר האדם חולם על לבישת בגדים שחורים הדבר מעיד על סימן לכך שצרות מתקרבות. בגדים אדומים מעידים גם כן על צרות קרבות. בגדים לבנים ובגדי כסף וזהב מעידים על מעשים טובים וגדולה. אדם אשר מאבד את בגדיו במהלך החלום עשוי לחוות הפסד כלשהו בחייו. לעומת זאת, אדם אשר תופר בגדים במהלך החלום מסמל בניית בית והתחלות חדשות. 

פירוש חלומות לפי הקבלה – מוטיב הבית

חלומות אודות בתים ומבנים הם חלומות פופולריים במיוחד. רבים מגיעים אל המומחים לאחר החלום ומבקשים פירוש חלומות לפי הקבלה. אדם אשר רואה את עצמו בטוח בתוך ביתו במהלך החלום צפוי להינצל מצרה קרבה. הבית מסמל ביטחון, עצמה ויציבות. רווק אשר רואה עצמו מתקין דלת בחלום צפוי לשאת אישה בקרוב. אימא אשר רואה בחלום את אחד מבניה מתקין דלת יודעת כי הוא צפוי להביא אליה כלה חדשה. כאשר מופיעה בחלום דלת נופלת הדבר מעיד על בעיות בין בני הזוג או מוות של האישה. חורבן בית מקבל מעמד מיוחד בכל הליך פירוש חלומות לפי הקבלה. אדם אשר רואה עצמו מחריב בית ישן צפוי לברכה, אדם אשר מחריב בית חדש או את הבית בו הוא מתגורר מעיד על רעה מתקרבת.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה