יום שני, 16 באפריל 2012

מתנפחים להשכרה


שדרוג מסיבה באמצעות מתנפחים להשכרה

פעם, כשהיינו רוצים להוסיף עניין לאירוע, היינו מחלקים פרסים בסוף האירוע, ואולי – לכל היותר – מזמינים די ג'יי או קוסם. היום, כמו בכל תחום אחר, המסיבות הן משודרגות והציפייה היא למסיבה הרבה יותר מושקעת. כך למשל, משדרגים הורים רבים את המסיבות של ילדיהם באמצעות מתנפחים להשכרה במסיבה. מתקשרים אל חברת הפקות או חברה המתמחה במתקנים מתנפחים, ואתם יכולים להציע לילד שלכם מסיבה שלא תישכח במהרה – אם בכלל.

מתקנים מתנפחים להשכרה למסיבות

ישנם סוגים שונים של מתנפחים להשכרה מהם תוכלו לבחור. מתנפחים להשכרה מחולקים לקטגוריות שונות על פי גודלם ועל פי סוג הפעילות שניתן לבצע בהם. כך למשל, ישנם מתנפחים להשכרה בקטגוריית "מיני" – המיועדים לפעוטות וילדים קטנים בעיקר. מתקנים אלה תופסים מעט מקום יחסית, וניתן להציב אותם גם בגינה פרטית בבית.
ישנם מתקנים מתנפחים להשכרה שהם גדולים יותר, ושאפשר להזמין גם למסיבות עם ילדים גדולים. מתקנים אלה כוללים משחקים מיוחדים, שניתן לשחק באמצעות המתקנים. בנוסף, ישנם גם מתקנים עם מים – כמו בריכות מתנפחות למיניהן, וישנם אפילו משחקי רצפה ואביזרים נוספים – מתנפחים – אשר ניתן באמצעותם לשדרג מסיבה.


בחירת המתקנים הנכונים

כלל הראיה הטובה במשפט קובע, כי אם אתם רוצים לדעת את האמת, כדאי לגשת אל המקור. כך הוא הדבר גם בעניין מתנפחים להשכרה במסיבה. אם אתם רוצים לקלוע לטעמו של ילדכם, היוועצו עמו, ושאלו אותו אילו מתנפחים להשכרה הוא מעדיף במסיבה שלו.

פנו אל מקצוענים – כדי להבטיח את הבטיחות

מתקנים מתנפחים להשכרה דורשים מידה של זהירות בעת הפעלתם, וכמובן כי עליהם לעמוד בתקני בטיחות כדי שיהיו בטוחים לשימוש. הדרך הטובה ביותר להבטיח את זה היא באמצעות פנייה אל חברות, אשר זה עיסוקן והעומדות בתקני בטיחות ומצוידות בתעודות ובביטוחים הדרושים. לאחר בדיקת כל האישורים הבטיחותיים, עליכם לברר עם החברה מה ההיצע שהם מציעים לכם עבור האירוע, והאם קיימת התאמה בין אופי המתקנים לקהלי היעד המוזמנים לחגוג. במידה וההיצע גדול ומגוון והמחיר עומד במסגרת התקציב – כל שנותר הוא לסכם ולהתכונן לחגוג בגדול.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה