יום ראשון, 22 באפריל 2012

הורוסקופ


הורוסקופ של לימודים וקריירה
תכונות המזלות 

לכל אחד מבני המזלות ניתן לשייך תחומי עניין משלו. בעזרת הורוסקופ ומפה אסטרולוגית אישית יוכל כל אדם לאתר תחומי לימודים מתאימים לכישוריו האישיים ומקצועות מתאימים. כאשר האדם עוסק בתחום המתאים לו ביותר הוא מצליח להשיג תחושת מיצוי , עניין וסיפוק במקום העבודה. צעירים ומבוגרים רבים מתלבטים בדבר בחירת הקריירה המתאימה להם ביותר. עיון קצר בספר הורוסקופ יוכל להעניק להם כיוון כללי אודות תחומי עניין אשר מאפיינים את בני המזל שלהם. חשוב לציין כי הורוסקופ כללי אינו מהווה מדד אמין, בכדי לקבל ניתוח מקצועי יש לבנות מפה אסטרולוגית אישית לכל אדם. 

ניתוח הורוסקופ – בני מזל שור

בני מזל שור מאופיינים במשיכה אל מקצועות פיננסים. העיסוק בתחום הפיננסי מעניק לשור יציבות כלכלית והכנסה בטוחה. השור הוא עובד מסור ונאמן, עובד בן מזל שור הוא העובד האידאלי אשר כל מעסיק ישמח להעסיק. בכל הורוסקופ בולטות תכונות של יציבות ומשפחתיות בקרב בני מזל שור. השורים אינה אוהבים שינויים ואינם נוהגים לקחת סיכונים. פרט לתחומים הפיננסים ניתן לפגוש את בני מזל שור עוסקים במוזיקה, אומנות, ביטוח, אדריכלות וטיפולים רוחניים ומיסטיים. בני המזל מאופיינים ביכולות תקשורת טובות וכישורי יחסי אנוש טובים. השור אהוד בכל מקום עבודה ונעים לעבוד במחיצתו.

ניתוח הורוסקופ – בני מזל טלה

מזל טלה שייך אל מזלות האש, הוא מאופיין בתכונות של עצמאות, אנרגיה וחוסר סבלנות. הטלה מבקש להגיע מהר להישגים הטובים ביותר. הוא מעדיף לפעול לבד ופעמים רבות מתקשה בעבודות צוות. עובד בן מזל טלה הוא עובד חרוץ ומלא באנרגיה, האנרגיה סוחפת את שאר העובדים ויוצרת סביבת עבודה נמרצת וצעירה. יחד עם זאת, חשוב לציין כי בני מזל טלה מתקשים להתמודד עם סמכות ופעמים רבות מתגלים כחצופים ואימפולסיבים. הטלה השאפתן מתמקד בעיקר בעיסוקי צבא ואבטחה. בשורות המשטרה וצבא קבע ניתן למצוא קצינים ומפקדים בני מזל טלה. פרט לכך ניתן לפגוש את בני המזל עוסקים בתחומי רפואה, ניהול, יזמות והשקעות. 


 
ניתוח הורוסקופ – בני מזל קשת

בכל הורוסקופ משבחים את אהבת החופש וכישורי הלמידה והסקרנות של בני קשת. הקשתים מאופיינים בסקרנות בלתי נגמרת ואופי נמרץ שמושך אותם לראות הכל, לדעת הכל ולחוות חוויות רבות ככל הניתן. עבודות משרדיות אינן מתאימות לבני מזל קשת, מקומות סגורים מעיקים על הקשת וגורמים לו לשבור את הכלים ולצאת אל המרחבים. הקשתים נהנים לעסוק בתחומי הוראה, עבודה סוציאלית, רפואה, משפטים, ספרות, עבודה עם בעלי חיים, תיירות ודיפלומטיה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה