יום חמישי, 29 בינואר 2015

פסנתר כנף



רכישת פסנתר כנף

רכישת פסנתר היא צעד גדול מאד ומרגש בהתאם. הפסנתר אינו כלי שניתן להעביר אותו ממקום למקום ולפני שמבצעים את הרכישה שלו יש לבדוק כמה מקום יהיה לכם עבורו. פסנתר כנף דורש כמובן מרחב גדול יותר מאשר פסנתר רגיל וזאת גם בשל המבנה שלו וגם כי עדיף שלא להצמיד אותו לקירות. לעיתים הפסנתר יתפוס חדר שלם או לפחות יותר מחצי מהסלון, אך אין כל ספק כי פסנתר כנף הוא לא רק כלי נגינה כי אם גם רהיט מרשים מאד בבית.



ליווי לאורך שנים

לפני שתרכשו פסנתר כנף עליכם להבין את גודל ההשקעה. הפסנתר ילווה אתכם שנים רבות ואין שום צורך לנייד אותו ממקום למקום (אלא להפך). לכן, אם אתם מתעדים לעבור דירה בקרוב יתכן שכדאי שתשקלו לרכוש את הפסנתר כבר בדירה החדשה. הפסנתר אינו מיועד להחלפה, אלא לכיוון מידי פעם ולכן חשוב להתייחס אליו ככזה. פסנתר כנף יכול להישאר בבית אפילו 20 שנה ויותר.

החלטות ברכישת פסנתר

רכישה של פסנתר כנף דורשת גם קבלת החלטות רבות כמו למשל האם לרכוש פסנתר חדש או משומש. התוצאה תהיה לרוב גם שיקול של תקציב וגם של איכות. לעיתים דווקא פסנתר משומש יהיה יקר יותר מפסנתר חדש בשל הדגם שלו והחומרים ממנו נבנה מלכתחילה. 

בדיקת הפסנתר

בכל מקרה של רכישת פסנתר כנף מומלץ לבדוק אותו על ידי מומחה. אם הרכישה מתבצעת במקום מסודר אשר מוכר פסנתרים ולא על ידי אדם פרטי אפשר לבקש לדעת מתי הפסנתר נבדק בפעם האחרונה. אם הפסנתר נמכר על ידי אדם פרטי, אין זה משנה מה הסיבה למכירה (למשל אם הילד החליט לא לנגן יותר), חשוב להביא איש מקצוע מומחה שיבדוק את הפסנתר לפני הרכישה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה