יום שבת, 31 בינואר 2015

קורס כתיבה יוצרת



למי מתאים קורס כתיבה יוצרת?
קורס כתיבה יוצרת מתאים לכל מי שרוצה להביא לידי ביטוי את הרעיונות האישיים שלו. אין צורך ברקע מקצועי מסוים על מנת להצטרף לקורס, לפגוש מדריכים מנוסים ולהחליף רעיונות עם אנשים בעלי תחומי עניין דומים. בנוסף, הקורס מתאימים למי שעוסק בתחום הכתיבה, ההפקה, התסריטאות והתקשורת. 

באמצעות קורס כתיבה יוצרת ניתן להעניק ערך מוסף ליצירות ולדעת כיצד לפענח מוצרי תרבות פופולארית.
הקורס מועבר על בסיס תכנית לימודים מסודרת והוא כולל שורה ארוכה של נושאים. מדריכי הקורס נדרשים לשלב בין מימד תיאורטי ומעשי, להקצות זמן לתרגול ולהקפיד על התפתחות אישית של כל תלמיד. קורס כתיבה יוצרת מבוסס על הכוונה נכונה ותרגילים אפקטיביים. באמצעות כלים אלו ניתן להוציא מהאדם טקסטים משמעותיים, גם אם בשלב הראשון הוא לא מאמין בעצמו.



מה הדילמות של תהליך הכתיבה?
קורס כתיבה יוצרת מתאים גם למי שרוצה לזהות את הדילמות של תהליך הכתיבה. ראשית, הקורס עוסק בהענקת מסגרת מארגנת להשלמת סיפור. הקורס מאפשר כתיבת רומן, תסריט, ספר בדיוני וכל תוצר אחר. שנית, הקורס בוחן יחד עם התלמידים כיצד ניתן לפתור דילמות המעסיקות את היוצרים. דילמות אלו יכולות להיות קשורות לדוגמא לזהות המספר או הזמנים בסיפור, לרבדים הלשוניים, להגהה והניסוח, לאפיון הדמויות וכן הלאה.

קורס כתיבה יוצרת יכול להתאים למי שרוצה לעסוק בכתיבה אך חושש להתנסות. הקורס מועבר בסביבה תומכת, מפרה ומפרגנת. התרגילים בקורס נבדקים על ידי אנשי מקצוע והם מבוססים על חומרים עדכניים. לאחר כל תרגיל נבדק תהליך ההתפתחות של הסטודנט וגרף השיפור שלו. יתרונות אלו של הקורס לא מתקיימים בתחומי לימוד אחרים של תקשורת וכתיבה. זו סיבה מרכזית להצלחה של הקורס והתאמתו לקהל רחב.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה