יום שני, 5 בינואר 2015

אבני מזל בכל הצבעים והגדלים



מתי בפעם האחרונה יצאתם לטיול והייתם בטוחים שיהיה לכם בו טוב ושבאמת תחזרו ממנו בשלום ומרוצים? האמת היא, שלאף אחד מאיתנו אין את הביטחון הזה, ויש כמה דברים שיכולים להגביר את הסיכויים לכך. אבני מזל יכולות להועיל לכם מאוד במקרים כאלה, כי אבני מזל יכולות למשוך אליכם אנרגיות יותר ממוזלות וטובות, מה שאומר שהטיול הקרוב שלכם יהיה מוצלח יותר מאחרים. 

אבן שתלווה אתכם לכל מקום
אתם יכולים לקנות היום אבני מזל בגדלים שונים, כך שאם אתם רוצים אבני מזל שתוכלו לקחת אותן לכל מקום, זה בהחלט יהיה אפשרי. זה לא ידרוש מכם להתאמץ יותר מידי, לא מבחינת הרכישה ולא מהבחינה של לקחת את אבן איתכם, כי תוכלו לשים אותה בתיק וכלל לא תרגישו במשקל שלה. עם זאת, אתם כן תרגישו ביכולות שלה ובאנרגיות הממוזלות שלה, כך שאין סיבה לוותר על זה. 

אבנים בכל הצבעים
יש אבני מזל כמעט בכל צבע שאתם יכולים לחשוב עליו, ולכל אחת מאותן אבני מזל יש מטרה אחרת. יש אבני מזל שיכולות לעזור לכם יותר בטיולים ויש כאלה שפשוט יכולות למשוך אליכם אנרגיה של עשייה או אהבה, כך שהדבר היחיד שעליכם לעשות כשאתם קונים אבנים זה לבדוק שאתם בוחרים את האבנים המתאימות לכם.


קנו אבנים בחנות אמינה
דבר נוסף שמאוד מומלץ להקפיד עליו, זה שאתם קונים במקום אמין וטוב. אין סיבה לקנות אבנים שאמורות להיות ממוזלות בכל מקום, כי יש מקומות שבהן האבנים מקוריות אך יש גם מקומות שבהן האבנים אינן כאלה. אם אתם כבר עושים את ההשקעה, קונים אבן וגם רוצים לקחת אותה איתכם, כדאי יהיה לקנות אבן איכותית שתוכל ללוות אתכם לכל מקום.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה