יום שבת, 31 בינואר 2015

חידוש אמבטיה



כיצד מבצעים חידוש אמבטיה?
אמבטיה חלודה או מלאת סדקים מחייבת חידוש. החידוש מבטיח חווית רחיצה משודרגת והוא משפר את איכות החיים. אמבטיות חדשות משפיעות על אופי חלל הרחצה ועל הבית כולו. כתוצאה מכך ניתן כיום לבצע מגוון פעולות עבור חידוש אמבטיה ישנה. ראשית, ניתן לנצל את החידוש לצורך ביצוע תיקון נקודתי ומקומי. תיקון כזה חוסך את הצורך בפירוק והלבשה של אמבטיה חדשה. התיקון נעשה רק בחלק הניזוק והוא מונע התפשטות והצטברות נזקים לחלקים אחרים בחדר הרחצה. שנית, כדאי לשקול חידוש עם ציפוי שיש באמבטיה. שיש הוא חומר גלם חזק ועמיד המבטיח התאמה מלאה לצרכי האמבטיה. בנוסף, תמיד ניתן לבצע חידוש כיור והלבשה של אמבטיה אקרילית.

הלבשת אמבטיה היא הדרך הנפוצה ביותר לחדש את חלל הרחצה. ההלבשה מתבצעת על גבי אמבטיה קיימת והיא לא דורשת שבירה של החרסינה. האמבטיה המולבשת מיוצרת מחומר אקרילי נעים ונוח. מעבר לכך, חברות העוסקות בתחום של חידוש אמבטיה מבצעות עבודות לתיקון קנטים רקובים. התיקון והחידוש תורמים להעלמת חלודה ועובש מאיזור האמבטיה וחדר הרחצה. 



מהו ציפוי אמבטיה?
אפשר לבצע חידוש אמבטיה באמצעות ציפוי. תהליך הציפוי כולל ליטוש מכאני, ליטוש כימי, התזה של חומר יסוד והתזה של עד 20 שכבות ציפוי. ההתזה של שכבות הציפוי מבוססת על התזת חום בקומפרסור. ניתן להשתמש באמבטיה כבר 15 שעות לאחר סיום עבודות חידוש אמבטיה מהסוג הזה. חומרי הציפוי המשמשים עבור חידוש אמבטיה עמידים בכל חומרי הניקיון, לרבות אקונומיקה, אבקות כביסה ועוד. הציפוי גם עמיד בפני חומצות והוא מאפשר ניקיון פשוט של האמבטיה.

לא כל אמבטיה מאפשרת ציפוי. כדאי להתייעץ עם אנשי מקצוע לפני שמחליטים על פרויקט חידוש ולקבל הצעת מחיר מסודרת.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה