יום שבת, 31 בינואר 2015

האם מרכזית IP כוללת יתרונות הכרוכים בתשלום נוסף?



התשלום היחיד על חיבור מרכזית IP עבור העסק הוא ההתקנה. אין צורך בתשלום נוסף לצורך ניצול היתרונות של המרכזיה. טלפוניה ממחושבת המבוססת על טכנולוגיית ה-VOIP יכולה לחסוך מאות שקלים בחודש עבור עסקים מקומיים, כמו גם אלפי שקלים ביום לעסקים בינלאומיים עם סניפים במקומות שונים בעולם. במרכזית IP היתרונות הם חלק מהמערכת והם מוטמעים בתוכה כבר בשלב מוקדם.



מבחינת חיסכון בתשתיות רשת, במרכזית IP היתרונות הם בין היתר עבודה על אותה תשתית רשת כמו המחשבים. אין צורך לפרוס תשתית קווית כפולה עבור הטלפוניה ומחשוב העמדות. עסקים עם נציגי שירות, אנשי מכירות וכדומה צריכים לנצל את היתרון הזה. עליהם לחבר את הטלפונים הניידים של העובדים כשלוחות למרכזית IP דרך האינטרנט הסלולרי. במרכזית IP היתרונות הללו רלוונטיים לכל סוגי העובדים וללא הבדלים בין תפקידים או דרגות ניהול.

היישום של מרכזית IP ויתרונותיה בעסקים
השאלה העיקרית היא כיצד מיישמים את היתרונות של מרכזיות IP בתוך עסקים. דרך אחת לעשות זאת היא באמצעות הרחקת שלוחות הטלפון של הארגון לסניפים מרוחקים, או חיבור עמדות טלפון לנציגי הארגון השוהים בבית. אפשר גם לחבר עמדות טלפון לנציגי מכירות עם מכשיר סלולארי נייד וקשר ביניהם לבין התקשורת הפנימית של הארגון. דרך שנייה ליישם מרכזית IP ויתרונות רבים נוספים היא להשתמש בקווי טלפון של ספק חו"ל. מעבר לכך, תמיד אפשר לחבר שלוחות טלפון רבות אל מרכזית IP אחת או אפילו לשכור שירותי מרכזיה ולשלם רק על טלפונים ושירותים חודשיים לספק התקשורת.

לסיכום, היתרונות של מרכזיות IP לא כרוכים בתשלום נוסף, אלא להיפך: הם מאפשרים ניצול פוטנציאל כלכלי גם בטווח הקצר וגם בטווח הארוך.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה