יום שני, 23 במרץ 2015

נטוויז'ן טלפון



מדוע בחברת נטוויז'ן טלפון מחליף צ'אט עם נציג?
בחברת נטוויז'ן טלפון משמש בתור אלטרנטיבה למשלוח פקס, יצירת קשר דרך דואר אלקטרוני או שיחה בצ'אט עם נציג. כל אחת מהאפשרויות האלו עשויה לעזור ללקוח לתפעל תקלות או לתאם טכנאי. יחד עם זאת, רוב הלקוחות מעדיפים עדיין להשתמש בשירותי נטוויז'ן בטלפון. הסיבה לכך קשורה למהירות ולזמינות של נציגי השירות. בנוסף, השוואה בין שירותי צ'אט לשירות טלפוני מגלה הבדלים משמעותיים.

לקוח שרוצה לנצל את הזכויות העומדות לרשותו יכול ליצור קשר עם נציגי החברה אחת למספר שבועות. כדאי לנצל את ההזדמנות ולשאול על הטבות, מבצעים ותעריפים מיוחדים. התעריפים מתעדכנים לעיתים קרובות וקל לעקוב אחריהם באמצעות שיחת טלפון עם נציגי החברה. 

למידע נוסף לחץ כאן - נטוויז'ן טלפון 

הבדלים בין תמיכת נטוויז'ן בטלפון או בצ'אט
ההבדל הראשון בין שירותי חברת נטוויז'ן בטלפון לבין צ'אט עם נציג הוא בנושא הפנייה. בשיחה טלפונית הלקוח לא חייב להגדיר מראש את נושא הפנייה. הוא יכול לשמור על דינאמיות ורלוונטיות לכל אורך השיחה עם נציגי השירות, מבלי להתחייב לנושא מסוים בלבד. לעומת זאת, בצ'אט עם נציג התנאי העיקרי לתחילת השיחה הוא הגדרה של נושא הפנייה. הנושאים יכולים להיות שירות כללי וחשבוניות, חיבוריות וגלישה, קו טלפון ביתי, דואר אלקטרוני ושירותי גיבוי ושירותים נוספים.

הבדל שני בין נציגי חברת נטוויז'ן בטלפון לבין צ'אט אונליין הוא בזמינות. צ'אט אונליין זמין רק לבעלי מחשב הנמצאים בבית או במשרד. לעומת זאת, את השיחה הטלפונית ניתן לקיים גם בדרכים. זהו יתרון משמעותי עבור מי שרוצה לקבל מענה מיידי על בעיות חמורות. מעבר לכך, צ'אט אונליין דורש רמה מסוימת של ידע טכני. לא כל לקוחות החברה יודעים להפעיל את הצ'אט או להשתמש בתכונות שלו.  

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה