יום שני, 9 במרץ 2015

כל המידע על אבני החושן



סגולות אבני החושן

אבני החושן כוללות לפי הערכות מודרניות את אבני האודם, פטדה, ברקת, נופך, ספיר, יהלום, לשם, שבו, אחלמה, תרשיש, שוהם וישפה. אבן הספיר מפתחת את החוכמה ומעניקה תחושת שלווה פנימית. היא נחשבת לאבן של האמת והמחשבה והיא מזוהה עם שבט יששכר. לעומת זאת, אבן אחלמה משמשת כקמע. זו אבן הגנה מפני עין הרע המסייעת למצוא שקט נפשי. האבן עוזרת להתגבר על צער ופחדים והיא מפתחת סבלנות. האבן הייתה שייכת על פני לוח החושן לשבט גדי וכיום משתמשים בה רבים המעוניינים להביא לידי ביטוי את היופי הפנימי.
אבן היהלום של שבט זבולון מוכרת לנו בשל ערכה הכלכלי, כאשר בפועל יש לה עוד לא פחות תכונות מיוחדות. זו אבן בעל עוצמה הנובעת מקליטת האנרגיה מהסביבה הקרובה והרחוקה. האבן מגנה מפני אנרגיות שליליות, מקלה על לחץ, מחזקת את תחושת הביטחון העצמי ואף עוזרת לנטרל קנאה של קרובים, חברים או בני משפחה.


איזו אבן כדאי לבחור?

קשה להצביע על אבן אחת ויחידה מבין הקטגוריה של אבני החושן. כפי שהוזכר, יש לא פחות מ-12 אבנים שונות. לכל אבן סגולות מיוחדות שאמורות לעלות בקנה אחד עם הצרכים ומבנה האישיות. אפשר לדוגמא לענוד את האבנים והקריסטלים כדי להיעזר בעוצמתן. אבן הפטדה נקראת בימינו טופז והיא מגיעה בצבע זהוב בהיר. לעומת זאת, אבן הברקת היא מבריקה ולאור הסברה המסורתית מדובר למעשה על סוג של יהלום.
לסיכום, אבני החושן היו קיימות מתקופת בית המקדש ועד היום יש להן משמעות מיוחדת. כדאי לראות מקרוב סוגים שונים של אבני החושן ולבחור אבן המתאימה לצרכים ולמטרות. אבני החושן הן בעלות סגולות מיוחדות המשנות לחלוטין את האופי ואת תפיסת העולם האישית.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה