יום רביעי, 4 במרץ 2015

גולן טלקום שירות לקוחות



נציגי שירות הלקוחות של גולן טלקום מציעים מגוון רחב של שירותים. השירותים מיועדים עבור לקוחות קיימים של החברה, לקוחות המעוניינים להצטרף וכל מי שרוצה לבצע השוואת מחירים או לקבל פרטים על חבילות, מבצעים והטבות. השירות העיקרי הניתן במחלקה הוא מידע כללי על חברת גולן טלקום ועל מוצריה. זו חברה המתמחה בהתאמת פתרונות תקשורת ניידים. נציגי החברה יכולים לעזור ללקוח להצטרף לחברה, לקנות כרטיס סים או לעבור עם מספר הטלפון הסלולרי ולהתנייד בקלות בין חבילות.
שירות נוסף הניתן במחלקת שירות הלקוחות של גולן טלקום הוא בירור לגבי תעריפים. נציגי החברה מוסמכים לספק מידע אמין ואובייקטיבי על תעריפים. את המידע על התעריפים ניתן לקבל במסגרת חבילות או בצורה ייחודית. מעבר לכך, נציגי המחלקה מספקים מידע על שיחות וגלישה בחו"ל, על שיחות מישראל לחו"ל ועל חבילות עבור עסקים, ארגונים וחברות.

למידע נוסף לחץ כאן - גולן טלקום שירות לקוחות
 
תמיכה טכנית דרך מחלקת שירות הלקוחות של גולן טלקום
אי אפשר לדבר על שירותי שירות הלקוחות של גולן טלקום מבלי להזכיר את התמיכה הטכנית. בעידן בו לכל משפחה יש לפחות מכשיר סלולרי אחד, תמיכה טכנית היא חלק בלתי נפרד מהשירות הניתן על ידי חברות התקשורת. בתוך מחלקת שירות לקוחות יש נציגים טכניים שיכולים לפתור בעיות מרחוק. האלטרנטיבה היא פנייה לאחד ממרכזי השירות של גולן טלקום או למעבדות פרטיות המתמחות בתיקון טלפונים סלולריים.
לסיכום, שירותי שירות הלקוחות של גולן טלקום הם חלק חשוב בהתנהלות מול החברה. לקוחות המעוניינים לנצל את מעמדם צריכים לדעת מתי לפנות למחלקה, ליצור קשר עם נציגיה ולהפעיל את הכלים העומדים לרשות. מחלקת שירות לקוחות קובעת את חווית המשתמש והיא יכולה לעזור במימוש הטבות ובחיסכון של מאות שקלים בחודש.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה