יום שלישי, 31 במרץ 2015

רמי לוי תקשורת טלפון



יצירת קשר עם המוקד הטלפוני של רמי לוי תקשורת
שירות הלקוחות של רמי לוי מאפשר יצירת קשר גם עבור שירותי הטלפון. מחלקת שירות הלקוחות הטלפוני של רמי לוי תקשורת היא חלק בלתי נפרד מהחברה. לקוחות החברה יכולים ליצור קשר עם הנציגים במשך 6 ימים בשבוע, למעט שבתות וחגים. בחברת רמי לוי מאמינים בתקשורת מול הלקוחות ולכן מפעילים מספר מערכי התקשרות. ניתן לפנות אל שירות רמי לוי תקשורת בטלפון *123 ובחינם עבור מנויי רמי לוי, או בטלפון 076-8888-600 עבור כל השאר.

בחברת רמי לוי תקשורת ובטלפון הרשמי מוסמכים הנציגים לספק ללקוח סוגים שונים של מידע. ראשית, ניתן ליצור קשר עם נציגי החברה על מנת לשאול על מבצעים והטבות חדשות. חברת רמי לוי מנסה לייצר תחרות משמעותית בשוק התקשורת ונציגיה מוסמכים לספק מידע אמין ואובייקטיבי. שנית, לקוחות החברה מנצלים את אמצעי התקשורת עם חברת רמי לוי על מנת לבצע בירורים לגבי חשבון קיים. בירורים אלו קריטיים לשמירה על חווית הצרכנות ולהימנעות מתשלומים מיותרים.

למידע נוסף לחץ כאן - רמי לוי תקשורת טלפון 


בחברת רמי לוי תקשורת טלפון הוא חלק ממערכת היחסים
כפי שניתן לראות, בחברת רמי לוי משקיעים רבות בתקשורת מול הלקוח. מלבד מוקד שירות הלקוחות הטלפוני של רמי לוי תקשורת ניתן ליצור קשר עם נציגי החברה גם באמצעות תקשורת כתובה, פקס, דואר או באתר האינטרנט ובטופס "צור קשר". החברה מפעילה מרכזי שירות פרונטאליים בכל רחבי הארץ ובהם ניתן שירות מעשי למכשירים ולחבילות תקשורת.
מלבד האמור לעיל, לקוחות רמי לוי תקשורת יכולים לפנות לחברה בדף הפייסבוק ובכתובת המייל של פניות הציבור. לצורך בקשת תפעול או שינוי עדכון על מנוי הנמצא ברשות הלקוח, יש להציג את הבקשה בצירוף מספר המנוי, מספר הזהות המעודכן במחשבי החברה וארבעת הספרות האחרונות של אמצעי התשלום העדכני במנוי.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה