יום רביעי, 11 בנובמבר 2015

המוקד הטלפוני של בזק בינלאומי



המוקד הטלפוני של בזק בינלאומי פנוי לענות על שאלות שונות הנוגעות לשירותי החברה. חברת בזק בינלאומי נותנת שירותי תקשורת בהתקשרות לחו"ל וכל מי שיש לו משפחה, חברים או שותפים לעסקים מעבר לים מוזמן ליצור עם המוקד ולקבל מידע על שירותי החברה, תעריפים ואיך מתקשרים לחו"ל. שיחה שכזו היא פשוטה מאד, איכות הקו מעולה וכל אחד יכול להצטרף אל שירותי החברה בקלות רבה. לכן, מתקשרים אל המוקד גם לקוחות שכבר מקבלים שירותים מהחברה וגם מתעניינים בשירותיה שעוד לא הצטרפו אליה.

שאלות של לקוחות קיימים

  • חשבוניות – אחת השאלות שלקוחות החברה מעלים כשהם מתקשרים אל המוקד הטלפוני של בזק בינלאומי הן שאלות הנוגעות לחשבוניות ופירוט השיחות שלהם. נושאים אלה יכולים להיות כוללים שאלות על השיחות שבוצעו, שאלות הנוגעות לתעריפי שיחות וכן בקשות לשנות את אמצעי התשלום או לשנות את הכתובת אליה תגיע החשבונית. 
  •  צורת התקשרות – כל מי שרוצה להוציא שיחה ולא בטוח כיצד לעשות זאת יכול ליצור קשר עם המוקד הטלפוני של בזק בינלאומי ולכל הנחיה מלאה כולל לברר באיזו קידומת להשתמש. כמובן, אנשים רבים מבינים מהר מאד כיצד עליהם לחייג כדי לדבר עם האהובים עליהם אך למרות זאת המוקד זמין לכל מי שרוצה בכך. 
  • תקלות – מי שמנסה להתקשר לחו"ל ונתקל בבעיה כלשהי יכול להתקשר אל המוקד ולנסות לפתור את הבעיה או לפחות להבין את המקור שלה.
למידע נוסף לחץ כאן - בזק בינלאומי טלפון
 

פניות מלקוחות חדשים
לקוחות חדשים שעדיין לא חוברים לשירות של החברה מוזמנים להתקשר אל המוקד הטלפון של בזק בינלאומי ולקבל מידע על הצטרפות לשירותי החברה, תעריפים וכן חבילות תקשורת שונות ולהתאים בעזרת נציגי השירות את חבילת ההתקשרות הטובה ביותר עבורם.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה