יום שני, 30 בנובמבר 2015

תרומה לנזקקים



תרומה לנזקקים היא תרומה עבור אנשים שלרוב אנחנו לא מכירים כשהכוונה היא לחלוטין כוונה טובה מתוך נתינה אישית. אנשים אשר תורמים מעדים לא פעם על כך שהם מרגישים טוב יותר עם עצמם וכי הם יודעים ומבינים שהם עשו מעשה טוב עבור מישהו שלא יכול לחיות את חייו בצורה בסיסית. התרומה עצמה יכולה לעבור דרך הטלפון או דרך אתר האינטרנט של העמותה וכל אחד יכול להחליט איזה סכום של כסף הוא רוצה לתרום. חשוב לדעת כי כל תרומה היא תרומה גדולה ואין דבר כזה תרומה שהיא לא מספיק גדולה.

מה התפקידים של העמותה
עמותה אשר אוספת תרומה לנזקקים מבצעת כמה פעולות:

  • איסוף תרומות – אחת המשימות של העמותות היא לאסוף תרומות דרך אנשים פרטיים, עצמאיים וחברות וזאת כדי שהיא תוכל לפעול ולתפקד ולהעניק לנזקקים את העזרה שהם זקוקים לה. 
  • שיתופי פעולה – העמותה משתפת פעולה עם גורמים שונים כדי להשיג יותר מכל תרומה ולהפוך אותה למשמעותית עוד יותר עבור הנזקקים שתלויים בה. 
  • איתור הנזקקים – העמותה מאתרת את הנזקקים אשר עומדים בקריטריונים שהיא קבעה. לרוב, הנזקקים פונים אל העמותה אי אדם קרוב אליהם פונה אל העמותה ועם זאת אי אפשר להיענות לכל פניה בלי לבדוק אותה. אחד מהתפקידים הלא פשוטים של העמותה הוא לבחון מי צריך תרומה לנזקקים ומי לא עומד בקריטריונים כפי שהעמותה הגדירה אותם. 
  • חלוקת התרומות – לאחר איתור הנזקקים שצריכים באמת את התרומה העמותה מבצעת את חלוקת התרומות על פי קריטריונים שהיא מגדירה. העמותה יכולה לקבוע כי היא מחלקת תרומות מזון, תרופות או כלים בסיסיים למחייה. תרומה לנזקקים יכולה לבוא בצורות שונות והמטרה היא למקד אותה במידה שאפשר.
 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה