יום שני, 9 בנובמבר 2015

ועדות רפואיות - כיצד הן יכולות לעזור לך

ועדות רפואיות הן ועדות אליהן ניגשים אנשים שנשלחו מטעם הביטוח הלאומי והן יכולות להשפיע על הגורל של מי שמגיע אליהן. הועדות השונות יכולות לקבוע על אחוזי נכות, מה שיוביל לקבלת הטבות, קצבאות או הנחות במס. כל אלה יכולים להשפיע על מי שנפגע כמובן ולכן יש להתייחס אל כל זימון לוועדה ברצינות מרבית.

להתכונן טוב יותר לקראת הועדה הרפואית

ישנן שתי דרכים להתכונן טוב לקראת הוועדה הרפואית. האחת היא לקרוא מידע על הוועדה ומה מצופה להיות בה והשנייה התייעצות עם בעל מקצוע מתאים. כל אחד שעומד לפגוש וועדות רפואיות יכול לחפש מידע ברשת על המשמעות שלהן ולהגיע מוכן יותר כשהוא מבין שהוא יכול לקבל זכויות שמגיעות לו.

התייעצות עם בעל מקצוע

כל מי שעומד לפני ועדות רפואיות יכול להתייעץ עם כל בעל מקצוע שירצה בכך. עורך דין יכול לעזור במקרים אלו על ידי כך שהוא ייראה את המקרה באופן רחב. כלומר, הוא יכול לבחון את התיק, את הבעיה ואת הממצאים השונים ולתת למי שעומד להגיע אל הועדה המלצות כיצד לנהוג. ישנם מקרים בהם הנפגעים מגיעים לא מוכנים ללא אסמכתאות מתאימות לפגיעה שלהם ואז הם לא מקבלים את מה שיכלו לקבל אם היו מגיעים מוכנים. במקרים אלו עורך דין בעל ניסיון יכול לעזור להגיע לוועדה ולהשיג את הטוב ביותר עבור הנפגע.

חשוב להביא בחשבון

חשוב לדעת את המשמעות של ועדות רפואיות. הן יכולות להשפיע על העתיד של מי שמגיע אליהן, בעיקר מבחינה כלכלית. המטרה של העזרה הכלכלית היא לאפשר למי שנפגע בצורה זו או אחרת לשפר את חייו ולשמור על יכולותיו הכלכליות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה