יום שני, 2 בנובמבר 2015

מוקד הודעות



יש כמה יתרונות מרכזיים שאותם ניתן להשיג בעזרת מוקד הודעות. ראשית, המוקד מונע מבעלי עסקים פספוס שיחות טלפון חשובות במהלך היום. השיחות יכולות להגיע מלקוחות, עובדים, קולגות או משקיעים והמוקד מאפשר לרכז אותם במקום אחד. בעזרת המוקד ניתן גם להפיק דוח נתונים ולעקוב אחר שיחות נכנסות ויוצאות. שנית, המוקד מאפשר לעסק לספק ללקוחות מענה מקצועית במשך 24 שעות ביממה. בזכות המוקד העסק כבר לא מגביל לשעות העבודה הרגילות והמשמעות היא צבירת מוניטין ורזומה חיוביים מול הלקוחות.

השאלה היא כיצד מפעילים מוקד הודעות, או באיזה אופן ניתן להביא לידי ביטוי את היתרונות של השירות. כאן הסוד הוא להשתמש בשירות הודעות איכותי. המענה האנושי נדרש להכיר את המוצר או השירות של החברה ולייצג אותם על הצד הטוב ביותר. כדאי להפעיל מענה מקצועי עם תסריט שיחה שהותאם במיוחד עבור העסק, לרבות הכשרת צוות עובדים מיומן ומנוסה. כך ניתן לחסוך זמן וכסף בטווח הקצר, וגם להגדיל את העסק או החברה בטווח הארוך.

כך תדע האם אתה צריך מוקד הודעות
מתלבטים לגבי הפעלת מענה אנושי במוקד? רוצים לדעת האם אתם צריכים מוקד מן הסוג הזה? קודם כל כדאי שתשאלו את עצמכם האם אתם יודעים כמה שיחות אתם מאבדים מדי יום, כמה מתוך השיחות מגיעות מלקוחות חדשים וכמה לקוחות פוטנציאליים יצרו איתכם קשר. במידה והתשובות לשאלות הללו יהיו שליליות, סביר להניח שתוכלו להפיק מקסימום תועלת ממוקד הודעות ייעודי.

עלות הפעלת מוקד הודעות היא חלק בלתי נפרד מסל ההוצאות של העסק המודרני. אף עסק לא יכול להרשות לעצמו לוותר על שמירה על קשר מול הלקוחות. המוקד מאפשר זאת בקלות ולכן הוא מומלץ מאוד.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה