יום שני, 9 בנובמבר 2015

גישור גירושין במקום הליך גירושין רגיל

הליך הגירושין יכול להיות הליך מעייף, יקר ולהשאיר את בני הזוג עם פחות כסף בכיס ותסכול רב. המודעות הגוברת להשלכות הליך הגירושין עם הרצון לעבור את התהליך בצורה אחרת מובילה יותר ויותר זוגות לבחור בהליך של גישור גירושין במקום הליך גירושין רגיל.

למה להתגרש בגישור

ישנן סיבות רבות שמובילות זוגות להתגרש דרך הליך של גישור גירושין ובהן:
  • חיסכון כספי – הליך גירושין יכול להיות הליך יקר מאד בעיקר כי שני הצדדים מושכים את ההליך לאורך זמן והליך גישור גירושין יעיל ומקצועי יכול לחסוך הרבה מאד כסף. 
  • הורים – הורים לילדים יודעים שהליך הגירושין שלהם ישפיע על חיי הילדים שלהם. כמו כן הם מודעים לכך שלאורך השנים הם יישארו בקשר עבור הילדים ולכן עדיף להם לעבור תהליך גירושין שלא משאיר אותם מתוסכלים. 
  • שליטה בתוצאה – מי שעובר הליך של גישור יכול לשלוט טוב יותר בתוצאה שאותה הוא ישיג בסיום התהליך. כמובן, שני הצדדים משיגים את התוצאה הרצויה להם וזאת מתוך הסכמה הדדית על קיום רצון שני הצדדים. 
  • פרידה טובה – ישנם מקרים רבים בהם פונים אל גישור גירושין זוגות שהיחסים שלהם היו טובים לאורך השנים אך הם הגיעו למסקנה שהם לא רוצים עוד להיות יחד. הזוגות הללו רוצים להשאיר לעצמם זיכרונות טובים מהזוגיות שלהם ולא להרוס את כולה בבית המשפט. 
חוקיות התהליך וההשלכות שלו 

רבים שואלים אם תהליך של גישור גירושין זהה מבחינת ההשלכות שלו להליך גירושין רגיל. התשובה לכך היא שחד משמעית ההשלכות של ההליך זהות להשלכות של הליך גירושין רגיל רק שההבדל הוא התהליך עצמו וכמה פגועים יוצאים הצדדים המעורבים ממנו. בתהליך של גישור יכולים בני הזוג וילדיהם לצאת ללא פגיעה בחייהם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה