יום ראשון, 29 בנובמבר 2015

מתנות לחו"ל

איפה אפשר לרכוש ומה מיוחד בהן

אם אתם מתכננים לטוס לחו"ל למשפחה או אם אתם עומדים לפגוש אנשים שחשובים לעסק שלכם או ליחסים של העבודה אותה אתם מייצגים, אתם צריכים לחשוב מה תביאו להם כמתנה. אחד הדברים הנהוגים בפגישות עם אנשים שמארחים בחו"ל הוא לתת להם מתנה ולא סתם מתנה אלא אחת אשר מסמלת את הארץ שממנה מגיעים, מישראל. כדי לרכוש מתנות לחול אתם לא צריכים ללכת רחוק, אתם יכולים לחפש באינטרנט את החנות המתאימה לכם ביותר אך עם זאת כדאי מאד שתדעו מה אתם מחפשים ומהם הכללים עליהם יש לשים דגש.

מצאו את מה שאתם מחפשים בחנויות מיוחדות

כדי למצוא מתנות לחו"ל אתם צריכים לבחור חנות קטנה ומיוחדת ישראלית שמתמחה בתחום ומציעה לכם מתנה שתוכל לייצג אתכם בצורה הטובה ביותר. כמובן, תוכלו להגיע לחנות זו גם בלי לצאת מהבית ולמצוא חנות מתאימה תוך גלישה באינטרנט.


אלו דגשים יש להביא בחשבון בבחירת המתנה

•    מתנה מישראל – כדי להביא מתנות לחול שהן לא סתם מתנות אלא מתנות מיוחדות מומלץ מאד להביא מתנה שהיא תוצרת הארץ. כל אחד יכול לרכוש לעצמו מוצר שאפשר לרכוש אותו בחנויות הגדולות, אך לא כל אחד יכול למצוא את מה שאתם תביאו מהארץ ואם תשימו דגש על מתנה תוצרת ישראל הצד השני ירגיש שהוא קיבל מתנה מיוחדת.
•    מסר ייחודי – אתם יכולים להביא מתנות לחול מיוחדות כמו למשל מתנות שעשויות עבודת יד על ידי אוכלוסייה עם צרכים מיוחדים או מתנות שמעבירות מסר של שלום ועוד.
•    סמל של ישראל – ישנם סמלים אותנטיים אשר מאפיינים את האזור שלנו ואחת האפשרויות למתנה יכולה להיות מתנה שמשלבת את אותם סמלים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה