יום שלישי, 12 ביולי 2016

ארונות הזזה – שילוב בין אחסון לעיצוב



ארונות הזזה היוו מאז ומתמיד בחירה פופולרית לעיצוב של חדרים. היתרון הגדול של ארון הזזה על פני ארון רגיל, הוא בחיסכון במקום בעת הפתיחה של הארון. בנוסף, המראה של ארון הזזה הוא נקי וחלק יותר, ומתאים במיוחד לבתים בעלי קו עיצוב מודרני. ארונות ההזזה מספקים פתרון מעולה לאחסון, שכן הם מכילים כמות רבה של מקום אחסון ביחס לארונות אחרים, גם אם מדובר בארון קטן יחסית.




ניתן לבחור ארונות בעיצובים מרשימים
מגוון ארונות ההזזה כיום הוא רחב מאוד. מבחינת החומר ממנו הארון עשוי, ניתן לבחור בין סוגים רבים של חומרים – עץ, פורמייקה, מתכת ועוד. כל סוג של חומר מעניק מראה עיצובי שונה. הארונות יכולים להגיע עם מגוון של עיצובים ושל שילובים בין החומרים השונים. סוג עיצוב פופולרי במיוחד כיום הוא של הדפסת תמונות נוף או תבניות עיצוביות שונות על גבי הארון, שמעניקות מראה ייחודי. ניתן להתאים ארונות הזזה לכל גודל ולכל צורה של חדר, וזהו אחד מהיתרונות הגדולים שלהם. גם בחדר קטן ניתן לשים ארון שייראה מרשים ושיעניק לחדר כולו מראה מעוצב ומיוחד. בנוסף לדברים אלו, ניתן להוסיף לארונות הזזה תוספות שונות, כמו מראות גוף, שלהן יש שימוש רב, ואפילו אפשר להוסיף שקע מיוחד למסך פלסמה.

אחסון של פריטים רבים הוא פשוט וקל
ארונות הזזה מהווים פתרון אחסון מושלם, שכן הם מאפשרים מודולריות רבה. ניתן לבחור סידורים שונים של מדפים, מוטות תלייה ועוד, אשר יתאימו בדיוק לצרכים שלכם. בנוסף, קיימות מערכות אשר מאפשרות להוריד לגובה נוח גם את הפריטים שמאוחסנים במקום גבוה. השילוב בין האחסון הנוח לבין אפשרויות העיצוב הבלתי מוגבלות, גורם לארון הזזה להיות בחירה מצוינת לעיצוב החדרים בבית.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה