יום שלישי, 12 ביולי 2016

מה עושים כדי לקבל הלוואת אקספרס?



שימוש נכון באינטרנט מאפשר קבלת הלוואת אקספרס בתנאים אטרקטיביים. השימוש מבוסס על יצירת קשר עם מלווים ועל השוואה בין הצעות מחיר. אפשר להיכנס למגוון רחב של אתרי אינטרנט שמספקים מידע על הלוואות. לכל אחד מהאתרים הצעות שונות שמתייחסות לסוג ההלוואה, להעמדת בטחונות ולתנאי ההחזר. בנוסף, בחלק מהאתרים ישנו מחשבון הלוואות אובייקטיבי. המחשבון מאפשר הזנת נתונים כדי לקבל פרטים על תקופת ההחזר ועל הסכום הסופי שבו נדרש הלקוח לעמוד.

לקבלת הלוואת אקספרס מהירה אפשר גם למלא פרטים ולחכות לשיחה חוזרת מטעם נציגי השירות. במסגרת מילוי פרטים יש להתייחס בעיקר לשם, אזור בארץ, סטטוס משפחתי, סכום מבוקש ושם בנק. אלו הפרטים הבסיסיים שבאמצעותם ניתן לעדכן את המלווה לגבי הצורך בהלוואה מסוימת. יחד עם זאת, רצוי לנצל את ההזדמנות ולתת פרטים נוספים. כל פרט חדש יאפשר התאמה טובה יותר של הלוואות לצרכי הלקוחות.
הפרטים האופציונאליים שאותם כדאי להשאיר בטופס יצירת קשר עם המלווה כוללים תפקיד בעבודה, גיל, דואר אלקטרוני והכנסה חודשית. יש מלווים שדורשים פרטים על מטרת ההלוואה, נכסים קיימים ותיקים בהוצאה לפועל. כמו כן, אפשר לעדכן את המלווה מראש על כרטיס אשראי ועל הגבלות בחשבון הבנק.



תוך כמה זמן מקבלים הלוואה?
היתרון של הלוואת אקספרס הוא כמובן אישור מיידי. זה מה שמבדיל את ההלוואה הזו מהלוואות אחרות, גם בתמורה לריביות יחסית גבוהות. 

מצד שני, יש הרבה מקרים שבהם הדרך היחידה למנוע הוצאות בלתי רצויות היא להסכים לשלם את הריבית הגבוהה בתמורה להלוואה שמאושרת מיידית. מקרים אלו כוללים למשל שימוש בהלוואה לטובת מימון טיפול רפואי דחוף, כיסוי חובות בחשבון הבנק ותשלומים לספקים, עובדים או שותפים במגזר העסקי.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה