יום שלישי, 12 ביולי 2016

יועצי משכנתאות



מהו יועץ משכנתאות?
משכנתא היא אמצעי לקניית דירה באמצעות הלוואה גדולה וארוכת טווח מהבנקים. החלטה על לקיחת משכנתא היא בעלת חשיבות עצומה להתנהלות הכלכלית היומיומית במשך שנים רבות, ולכן היא החלטה קריטית שאין להקל בה ראש. השוק כיום עמוס במשכנתאות רבות, עם תנאים רבים ושונים. כדי לאפשר לכל אדם לעבור את המבוך של עולם המשכנתאות, קיימים יועצי משכנתאות. אלו הם אנשים עם ידע כלכלי וניסיון, אשר מבינים כל פרט בפרט במשכנתאות ויודעים להתאים את המשכנתא בצורה שתחסוך כסף רב ללקוחות.

מהם היתרונות של שימוש בשירות של ייעוץ למשכנתאות?
לקיחת משכנתא באמצעות ייעוץ נכון על ידי אנשי מקצוע טומנת בחובה יתרונות חשובים:
·         מניעת בירוקרטיה סבוכה – תהליך לקיחת המשכנתא מהבנקים הוא ארוך ומייגע. לרוב, נדרשים להציג הרבה מאוד טפסים, להגיע לכמה וכמה פגישות עם הבנק ולהמתין זמן ארוך לתשובות ממנו. לעומת זאת, יועצי משכנתאות יודעים לייעל את התהליך הבירוקרטי ומאפשרים לקצר אותו. הם בעלי ידע רחב לגבי הבירוקרטיה ולכן מאפשרים לרכז את התהליך על גבי זמן קצר ולדרוש מינימום מאמץ מן הלקוח.




·         ניהול משא ומתן נכון מול הבנקיםיועצי משכנתאות מקצועיים הם לרוב בעל ידע מבפנים לגבי המטרות של הבנק ולגבי המשכנתאות שהוא מציע. ידע זה מאפשר לנהל דו שיח מול הבנק באשר לכל תנאי עסקת המשכנתא. משא ומתן שמתנהל בצורה נכונה מאפשר להבטיח משכנתא שיהיה אפשר לעמוד בה, עם ריבית נוחה ועם חיסכון כלכלי רב.

איך בוחרים יועץ טוב?
ייעוץ טוב הוא כזה שמתבצע על ידי אנשי מקצוע. יועצי משכנתאות מקצועיים הם כאלו שיש להם ניסיון רב בתחום וידע כלכלי רחב. אלו יאפשרו לכם לחסוך כסף רב וליהנות ממשכנתא נוחה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה