יום שלישי, 12 ביולי 2016

דגשים לנטילת הלוואה מהירה



התהליך המקוצר של נטילת הלוואה מהירה לא אמור לבוא על חשבון בדיקות מקדימות. כדאי לזכור שהלוואה עולה כסף והריבית היא הדרך של הגורם המלווה לתמחר אותה. במילים אחרות, מי שלא מבצע בדיקות מקדימות עשוי למצוא את עצמו נושא בהוצאות מיותרות. כל אחוז שאפשר להוריד באמצעות משא ומתן עם בנק צפוי להעניק חיסכון משמעותי בעלויות. זו סיבה נוספת לבצע משא ומתן בין גופי המימון ולהכיר את הדגשים לנטילת הלוואות.

גופים שונים יציעו לכם לקחת הלוואות. עליכם להקדיש מאמץ להשוואה בין החלופות, לתאם פגישת היכרות עם נציגי הגופים ולערב אנשי מקצוע בכל מקרה של דילמה או התלבטות. רצוי לברר על עלויות פירעון מוקדם ולא למהר לחתום על טפסים. יש להתאים את ההחזר החודשי לתזרים המזומנים הקיים ולקבוע יעדים ברורים. כך נוטלים הלוואות בצורה נכונה ונהנים מהיתרונות שלהן.



תקופה, עלות הריבית ואפיק ההלוואה
קודם כל, האטרקטיביות של הלוואה מהירה נמדדת לפי התקופה ועלות הריבית. בהלוואה קצרה אפשר לקבל ריבית נמוכה יותר, בעוד בפריסה ארוכה הריבית החודשית תעלה. ההבדלים עשויים להגיע למאות שקלים בחודש ואלפי שקלים בשנה. הפתרון הוא להתאים את התקופה ואת עלות הריבית ליכולת ההחזר הקיימת. אין סיבה לקחת סיכון מיותר ולנסות לעמוד בהחזרים גבוהים מדי.

שנית, יש לברר לגבי אפיק נכון של הלוואה מהירה. לכל אפיק יתרונות וחסרונות אחרים וכל לווה יצטרך אפיק שונה. הלוואה על בסיס פריים לדוגמא תהיה זולה מהלוואה בריבית שקלית קבועה, אך היא גם הרבה פחות יציבה. גם אם אין לכם את הזמן הנדרש לביצוע השוואה בין אפיקים ואתם חייבים לקבל הלוואה מהירה ברגע, הקדישו כמה שעות להשוואת אפיקים ואל תקבלו החלטות פזיזות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה